حیرت بازیکنان بایرن از تصمیم عجیب این باشگاه!

لئون گورتزکا، مدعی شده که وقتی فهمیده بایرن‌مونیخ راه خود را از یولیان‌ ناگلزمن جدا کرده، شوکه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجشنبه هفته گذشته بود که باشگاه بایرن‌مونیخ آلمان، یکی از تیم‌های پرافتخار بوندسلیگا که ۱۰ قهرمانی پیاپی این لیگ را کسب کرده است، اعلام کرد راهش را از یولیان ناگلزمن جدا کرده و به نوعی او را اخراج کرده است‌.

نه تنها هواداران بایرن‌مونیخ، بلکه اکثر فوتبالی‌ها در سراسر جهان، از این تصمیم سران باشگاه باواریایی‌ها، شوکه شدند، این تصمیم درحالی گرفته شد، که تیم‌های باشگاهی در تعطیلات فیفادی هستند و قرمزهای مونیخی هم در مرحله بعد لیگ قهرمانان حضور دارند و در لیگ داخلی آلمان هم فقط با یک امتیاز اختلاف نسبت به رقیب دیرینه خود یعنی بوروسیا دورتموند، در رده دوم قرار گرفته‌اند.

لئون گورتزکا هافبک ۲۸ ساله بایرمونیخ گفت که بازیکنان به سرمربی بایرن مونیخ نزدیک هستند و تصمیم باشگاه برای اخراج یولیان ناگلزمن برای او و سایر اعضای تیم یک شگفتی بزرگ بود.

بایرن در اطلاعیه‌ای گفته است که جدایی از مربی "تصمیم آسانی" نبوده و اصرار دارد که باید به یک سری عملکردها و نتایج ناامیدکننده واکنش نشان داده می‌شد.

گورتزکا در صحبت با TV2 گفت: اگر بگویم این اتفاق در چند روز گذشته روی من تأثیری نداشته است، دروغ می‌گویم. تصمیم بسیار سختی بود. ما رابطه خیلی نزدیکی با یولیان داشتیم. احتمالاً من او را بیشتر از هرکسی در روز ملاقات می‌کردم؛ این تصمیم و این اتفاق، یک شوک بود.

توماس توخل، سرمربی سابق بروسیا دورتموند و چلسی، به عنوان سرمربی جدید باشگاه به جای ناگلزمن منصوب شد. توخل با قراردادی که تا ژوئن ۲۰۲۵ اعتبار دارد به این باشگاه پیوسته است.

نخستین بازی توماس توخل به عنوان سرمربی بایرن مونیخ برابر تیم سابقش دورتموند در بوندسلیگا، و در تاریخ ۱ آوریل خواهد بود.

این سرمربی، ۱۱ آوریل هم در یک بازی بسیار حساس، با بایرن‌مونیخ باید مقابل منچسترسیتی پپ گواردیولا قرار بگیرد، بازی‌ای که از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، انجام می‌شود.

کد خبر 650306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.