پهنه‌های چهارگانه مشهد، پاسخی نو برای سلایق مختلف مردم است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ایجاد پهنه‌های چهارگانه، رویکرد جدیدی است که سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس نوروز ۱۴۰۲، ویژه گروه‌های سنی خاص در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن منصوریان امروز _یکشنبه ششم فروردین_ در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به بازدید از پهنه «علم»، اظهار کرد: ایجاد پهنه‌های چهارگانه، رویکرد جدیدی است که سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس نوروز ۱۴۰۲، ویژه گروه‌های سنی خاص در نظر گرفته است.

وی افزود: این اقدام حرکتی بدیع است که باعث شده است مخاطب در هر سنی براساس ذوق و سلیقه خود، پهنه‌ای را برای گذران اوقات فراغت انتخاب کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ایجاد پهنه‌های مختلف برای نخستین‌بار در کشور شکل گرفته است و می‌تواند به تمام شهرها تسری یابد، لذا اگر بتوانیم تمام امکانات شهری را مخاطب‌محور تعریف کنیم، سردرگمی مخاطب برای استفاده از ذوق و سلیقه و نیازها، برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه شاخصه‌های رضایت‌مندی عمومی نشان از عملکرد خوب حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در استقبال از بهار ۱۴۰۲ دارد که شایسته تقدیر است، افزود: اقدامات باید رو به توسعه باشد و با تمرکز به نقاط ضعف و قوت، در جهت تقویت آن‌ها گام برداریم.

حجت‌الاسلام منصوریان خاطرنشان کرد: در استقبال از بهار ١۴٠٢، برای نخستین‌بار در کشور، مکان رویدادهای متفاوتی در نظر گرفته شده است که این چهار پهنه شامل پهنه کودک، پهنه بازی، پهنه نوجوان یا علم و پهنه نور می‌شود.

کد خبر 650303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.