توضیحات ستاره منچستریونایتد درباره علاقه به بارسلونا!

آنتونی الانگا، وینگر منچستریونایتد به گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه هدف نقل و انتقالات ژانویه برای بارسلونا بوده، واکنش نشان داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «آنتونی الانگا» ملی‌پوش ۲۰ ساله سوئدی همچنان می‌بیند که پرسش‌هایی درباره آینده‌اش در اولدترافورد پرسیده می‌شود درحالی‌که برای به دست آوردن زمان بازی، در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ تلاش مضاعفی کرده است.

الانگا در این فصل ۲۴ بازی برای یونایتد انجام داده، اما بیشتر این بازی‌ها از روی نیمکت بوده و او تنها پنج بازی در لیگ‌برتر انجام داده است، با درنظرگرفتن شرایط دشوار او، در طول پنجره زمستانی پیشنهاداتی مبنی بر اینکه این بازیکن به عنوان هدف اصلی بارسا ظاهر شده بود، وجود داشت.

الانگا در پاسخ به این شایعات به رسانه Aftonbladet گفت: درباره بارسا صحبت‌هایی شده بود، اما درحال‌حاضر روی یونایتد تمرکز دارم. ما هنوز فصل بزرگی در پیش داریم و باید تاآنجاکه ممکن است با موفقیت کارمان را به پایان برسانیم. این پیشنهاد در ژانویه بود، اکنون نمی‌توانم روی آن تمرکز کنم. بهترین کاری که می‌توانم انجام دهم این است که روی ادامه فصل با یونایتد تمرکز کنم، سپس با باشگاه صحبت خواهم کرد. من منچستریونایتد را دوست دارم، اما بازی کردن برای من مهم است. من هنوز جوان هستم. ما با باشگاه صحبت کرده‌ایم و آنها می‌دانند چه اقداماتی لازم است، همانطور که من هم این را می‌دانم.

این ملی‌پوش سوئدی رقابت شدیدی با مارکوس راشفورد، جیدون سانچو و آنتونی به منظور کسب زمان بیشتری برای بازی کردن دارد. این جوان اعتراف کرد که به دلیل کمبود دقایق بازی خود، عصبانی شده است. وی افزود: این ناامیدکننده است. می‌خواهم بازی کنم و این مهم است، اما اینکه بازی کنی یا نه، به مربی بستگی دارد و من کاره‌ای نیستم.

الانگا تاکید کرد: شخصاً با اریک (تن هاخ) صحبت کرده‌ام و صحبت‌های بین ما دو نفر، خصوصی است. می‌دانم که او از من چه می‌خواهد و فقط به تمرینات دشوار ادامه می‌دهم. زمانی که فرصتی پیش می‌آید، تنها باید برای استفاده از آن آماده باشم. گفت‌وگوهای زیادی داریم، نه تنها درمورد کمبود زمان بازی بلکه درباره آنچه در اطراف من و باشگاه اتفاق می‌افتد. ما زیاد صحبت می‌کنیم و آن‌ها کمک زیادی به من می‌کنند.

این ملی‌پوش سوئدی درحال‌حاضر برای حضور در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ در اردوی تیم ملی فوتبال سوئد است، اما زمانی که به یونایتد برگردد، در یک بازی خارج از خانه لیگ‌برتری در تاریخ دوم آوریل، مقابل نیوکاسل قرار خواهد گرفت.

کد خبر 650275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.