۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
آینده ستاره آرسنال چه می‌شود؟

فولارین بالوگون، مردی مورد توجه در سطح باشگاهی و ملی است، با این حال مهاجم آرسنال درباره برنامه‌ها و آینده‌اش، صحبت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فولارین بالوگون در این فصل به صورت قرضی در تیم رمس در لیگ ۱ فرانسه، چشم‌ها را به خود خیره کرده و ۱۸ گل در ۲۹ بازی را در تمام رقابت‌ها به ثبت رسانده است.

بالوگون اکنون درگیر یک تصمیم‌گیری برای انتخاب انگلیس یا ایالات متحده است که پیراهن کدام تیم ملی را بر تن کند، او همچنان میان هر دو کشور حق انتخاب دارد در حالی که سوالات جدی درباره اینکه آیا این بازیکن درازای پول کلان، تابستان ۲۰۲۳ به تیمی دیگر در سطح باشگاهی خواهد پیوست یا خیر، مطرح می‌شود.

بالوگون که تا سال ۲۰۲۵ با آرسنال قرارداد دارد، در پاسخ به این پرسش که آیا به ورزشگاه امارات بازخواهد گشت، به وب‌سایت رسمی لیگ ۱ گفت: بله، منظورم این است که طبق قرارداد باید برگردم، ازآنجاکه این انتقال قرضی، فقط برای یک سال بود؛ بنابراین همیشه طبق توافق پیش رفتم، اما مطمئن نیستم که در آینده چه اتفاقی می‌افتد. خیلی چیزها ممکن است در فوتبال اتفاق بیفتد، خیلی چیزها ممکن است تغییر کند و این تنها به صحبت‌هایی که بین من و باشگاه در تابستان رخ می‌دهد، بستگی دارد و خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد.

بالوگون پس از اثبات اینکه می‌تواند یک گلزن قهار برای یک تیم میانه جدولی در لیگ ۱ فرانسه باشد، با باشگاه‌های سراسر اروپا در ارتباط است و زمانی که از او پرسیده شد که آیا می‌تواند برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ به فرانسه بازگردد، اضافه کرد: بله، برای من هیچ دری بسته نیست، البته سال خوبی را در اینجا سپری کردم و برای بسیاری از مردم منطقی است که به اینجا برگردم؛ بنابراین نمی‌دانم در آینده چه چیزی در انتظار من است، اما به طور قطع به بازیکنان جوان توصیه می‌کنم که به اینجا (فرانسه) بیایند. این یک لیگ دشوار است، لیگی که به شما کمک می‌کند پیشرفت کنید. شما می‌توانید در اتمسفرهای دیوانه کننده ورزشگاه‌های این کشور بازی کنید، اگر حاضرید چالش تجربه کنید، به هر بازیکن جوانی توصیه می‌کنم که به اینجا بیاید.

ستاره آرسنال می‌گوید که او این فصل را برای به ثمر رساندن ۱۰ گل برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده است، اما اکنون اهداف جدید و تصمیمات بزرگی در مورد برنامه‌های آینده خود در سطح باشگاهی و ملی دارد.

کد خبر 650245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.