توزیع خرما با نرخ مصوب در میادین میوه و تره‌بار تا ۱۳ فروردین

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: خرما تا سیزدهم فروردین‌ماه در غرفه‌های میوه سازمان میادین توزیع می‌شود.

به گزارش ایمنا، مسعود امراللهی اظهار کرد: با توجه به تقارن سال نو و ماه مبارک رمضان، وزارت جهاد کشاورزی بحث تأمین خرمای تنظیم بازاری برای روزه‌داران عزیز را قبل از آغاز سال نو انجام داد و در تمام استان‌ها به تفکیک و به میزان درخواست هر استان بازاررسانی شد.

وی افزود: در شهر تهران هم با همکاری سازمان میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، از ابتدای ماه مبارک در ۲۲ میدان اصلی سازمان میادین روند توزیع شروع شد و از روز شنبه در بازارهای زیرمجموعه با توجه به توزیعی که خود سازمان میادین انجام داده بود، این توزیع انجام شد. در فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم فروشگاه‌های منتخب پای کار آمدند و کالارسانی انجام دادند.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: به عنوان نمونه یکی از فروشگاه‌ها با توجه به اینکه این کالا را مستقیم از خود استان کرمان و شهرستان بم آغاز کردند بازاررسانی را از همان مرکز اصلی صورت داد و به تمام استان‌ها توزیع کرد.

در سراسر کشور ما از همان غرفی که میوه تنظیم بازار شب عید را توزیع می‌کردند، استفاده کردیم تا در کنار فروشگاه‌های زنجیره‌ای، خرما توزیع کنند. در کنار آن خرمای تنظیم بازاری با قیمت مصوب رطب مضافتی هر کیلوگرم ۷۱ هزار و ۴۰۰ تومان با بسته ۶۰۰ گرمی حدود ۴۵ هزار تومان و خرمای کبکاب هر کیلوگرم ۳۹ هزار تومان توزیع شد.

امراللهی گفت: غرفی که میوه تنظیم بازار شب عید را در استان‌ها و شهرستان‌ها توزیع می‌کردند تا سیزدهم فروردین ماه خرما توزیع می‌کنند.

کد خبر 650234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.