حمله وحشیانه ارتش صهیونیستی به معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی

نظامیان رژیم صهیونیستی به بهانه‌های واهی به مسجدالاقصی حمله و چندین فلسطینی معتکف و در حال نیایش در ماه مبارک رمضان را بازداشت کردند.

به گزارش ایمنا و نقل از رسانه‌های فلسطینی، نظامیان تروریست رژیم صهیونیستی در سایه دولت تندرو و افراطی نتانیاهو و حضور وزیران افراطی چون "ایتامار بن گویر" وزیر امنیت داخلی این رژیم، بامداد یکشنبه به افراد معتکفی که در مسجدالاقصی مشغول عبادت بودند، یورش بردند.

این افراد به بهانه احتمال وقوع نافرمانی مدنی، به صورت غیرقانونی توسط نظامیان صهیونیستی بازداشت شدند.

رژیم صهیونیستی برای آنکه افکار عمومی جهان نتواند از ماهیت این اقدامات اطلاع پیدا کند، ضمن ممانعت از ورود فلسطینی‌ها به مسجدالاقصی، تلفن‌های همراه آن‌ها را که به دنبال ثبت تصاویر این اقدامات غیرقانونی بودند، ضبط کرد.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که نظامیان اشغالگر اسرائیلی نمازگزاران و معتکفان در مسجد الاقصی را از این مسجد بیرون کردند.

این اقدام جنایت‌کارانه به دستور بن‌گویر وزیر تندرو صهیونیستی برای زمینه‌سازی تعرض گسترده صهیونیست‌ها به این مسجد مقدس در روز یکشنبه صورت گرفته است.

صهیونیست‌ها درصدد تعرض به مسجدالاقصی رأس ساعت هفت صبح یکشنبه هستند.

«عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی نیز در واکنش به این اقدام هتاکانه صهیونیست‌ها گفت: «رژیم اشغالگر صهیونیستی لشکرکشی جنون‌آمیز خود را علیه مسجد مبارک الاقصی شروع کرده و در آن با عبادت خدا می‌جنگد و آن را از معتکفان تخلیه می‌کند.

کد خبر 650209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.