اجرای نهضت آسفالت از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری است

شهردار زرین‌شهر گفت: عملیات روکش آسفالت معابر اصلی شهر با دستگاه فینیشر و با اعتبار اولیه ۱۰۰ میلیارد ریال، از سال گذشته آغاز شده است و تاکنون آسفالت ۱۵ هزار مترمربع از معابر شهر همچون خیابان امام(ره) و خیابان ولی عصر(عج) که مورد مطالبه شهروندان نیز بوده انجام شده است.

حسین اسماعیلی‌احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها و اقدامات شهرداری‌های شهرهای ایران نگهداشت معابر شهر است، بر همین اساس لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی به عنوان اقدامی عمرانی برای تردد آسوده و ایمن شهروندان است که در ایام مختلف سال اجرایی می‌شود.

وی اجرای نهضت آسفالت را از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری در سال جاری دانست و افزود: یکی از مطالبات شهروندان از مدیریت شهری بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر است، از این رو عزم جدی شهرداری برای نهضت آسفالت معابر سطح شهر اجرایی شده است و باید توجه داشت لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی معابر تنها مختص معابر اصلی این نیست و معابر فرعی و محلی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه شهرداری بر اساس اولویت‌بندی، پروژه آسفالت معابر را در دستور کار قرار داده است، خاطرنشان کرد: عملیات روکش آسفالت معابر اصلی شهر با دستگاه فینیشر و با اعتبار اولیه ۱۰۰ میلیارد ریال، از سال گذشته آغاز شده است و تاکنون آسفالت ۱۵ هزار مترمربع از معابر شهر همچون خیابان امام (ره) و خیابان ولی عصر (عج) که مورد مطالبه شهروندان نیز بوده انجام شده است.

اسماعیلی‌احمدی تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۴۰ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی در راستای بهسازی معابر و خیابان‌های سطح زرین‌شهر استفاده شده است، یکی از پروژه‌های انجام شده در این حوزه آسفالت محله مهرآباد یکی از محلات قدیمی شهر است که در بافت فرسوده قرار دارد. این پروژه نیز در مساحتی بالغ بر هشت هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

وی گفت: با توجه به نقش ترمیم ترانشه و آسفالت معابر شهر در بهبود کارکرد معابر شهری و تسهیل در تردد شهروندان، لازم است علاوه بر آسفالت معابر سطح شهر، کارشناسان کنترل کیفی بر کیفیت و نحوه آسفالت‌ریزی نیز نظارت کنند تا شاهد ارائه خدمتی با کیفیت به شهروندان باشیم، از این‌رو این مهم در دستور کار شهرداری زرین‌شهر قرار دارد.

کد خبر 650205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.