گزینه‌های واران برای بازنشستگی از فوتبال باشگاهی

ستاره فرانسوی باشگاه منچستریونایتد، سه باشگاهی که دوست دارد فوتبالش را در آن‌ها به پایان برساند، اعلام کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، رافائل واران مدافع میانی باشگاه منچستریونایتد فاش کرد که آماده بازنشستگی در رئال مادرید است، اما شانس رخ دادن این اتفاق را بسیار کم می‌داند.

ستاره فرانسوی منچستر یونایتد که با فرانسه قهرمان جام جهانی شده، در سال ۲۰۲۱ به ۱۰ سال حضور پر جام در برنابئو پایان داد و با مبلغ ۴۰ میلیون یورو (۳۵.۳ میلیون پوند) به اولدترافورد رفت. واران بلافاصله خود را به عنوان یکی از اعضای جدایی ناپذیر خط دفاعی تیم جدیدش تثبیت کرد و همکاری مؤثری با لیساندرو مارتینز در فصل فعلی ایجاد کرد.

واران که ماه آینده ۳۰ ساله می‌شود تا پایان فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ در اولدترافورد قرارداد دارد و بعید به نظر می‌رسد که این بازیکن بخواهد مقصد جدیدی برای فوتبال خود انتخاب کند. اگرچه اعلام کرده که با بازگشت به مادرید خوشحال می‌شود، اما امیدی برای رفتن به پایتخت اسپانیا ندارد.

وقتی از واران پرسیده شد که آیا می‌تواند تصور کند که دوران حرفه‌ای خود را در اولدترافورد به پایان برساند، واران پاسخ داد: این مسئله یک گزینه جدی برای من است. کارم را یا در مادرید، یا در منچستر یا در لنز به پایان خواهم رساند، مطمئن هستم که به باشگاه دیگری نمی‌روم.

وی افزود: بازگشت به مادرید برای من پیچیده است. معمولاً به گذشته برنمی‌گردیم. به احتمال زیاد فوتبالم را در منچستر یا لنز تمام می‌کنم. هر چه به ۳۰ سالگی نزدیک تر می‌شوید، بیشتر به بازنشستگی فکر می‌کنید. از هفت سالگی فوتبال بازی می‌کردم، بنابراین ناگزیر کمی دلهره وجود دارد اما هیچ ترسی وجود ندارد. مانند هر تصمیم مهمی در زندگی، نیاز دارید دقیق فکر کنید. همه چیز گام به گام و مرحله به مرحله انجام خواهد شد.

واران در برنابئو روزهای بسیار درخشانی را تجربه کرد و بخشی از تیمی بود که چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، سه قهرمانی لالیگا و چهار قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان را به دست آورد.

این مدافع فرانسوی در رئال مادرید در ۳۶۰ بازی ۱۷ گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده است. او سپس به اولدترافورد رفت و در ۵۶ بازی در تمام تورنمنت‌ها یک گل و یک پاس گل به ثبت رساند.

واران قبل از اینکه در رئال مادرید نامی برای خود دست و پا کند، از طریق آکادمی جوانان لنز به فوتبال راه یافت و به مدت ۹ سال بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۱ در این تیم بازی کرد. او در این مدت در ۲۴ بازی دو گل به ثمر رساند. از زمان صعود به لیگ ۱ در سال ۲۰۲۰، لنز خود را به عنوان یکی از شانس‌های اصلی کسب سهمیه اروپا تثبیت کرده و در حال حاضر به لطف یک فصل قابل توجه تحت هدایت فرانک هایز، در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

کد خبر 650181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.