مصدوم نشو تا قهرمانی! + عکس

هافبک باتجربه سپاهان با پشت سر گذاشتن‌ دوران مصدومیت، آماده حضور در ترکیب این تیم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ابتدای فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر «مانوئل فرناندز» هافبک باتجربه پرتغالی که سابقه بازی در تیم‌های مطرح اروپایی را در کارنامه خود دارد با نظر مورایس به سپاهان ملحق شد تا کمربند میانی طلایی‌پوشان با حضور این بازیکن بیمه شود، اما شرایط سنی فرناندز سبب شد وی به دلیل مصدومیت بیشتر تقابل‌های نماینده اصفهان را از دست بدهد.

به رغم اینکه هرگاه فرناندز برای تیم مورایس فرصت بازی پیدا کرده، عملکرد مطلوبی از خود به نمایش گذاشته و حتی برای سپاهان موفق به ارسال پاس گل و به ثمر رساندن گل هم شده اما مصدومیت‌های پی‌درپی وی نارضایتی هواداران این تیم را به همراه داشته است.

در هر حال هافبک کهنه کار طوفان زرد بار دیگر از بند مصدومیت رها شده و در کنار سایر بازیکنان سپاهان تمرینات گروهی را پشت سر می‌گذارد تا در صورت صلاحدید کادر فنی از هفته بیست‌وچهارم برای تیم خود فرصت بازی پیدا کند.

تصاویر منتشر شده از تمرین روز گذشته شاگردان مورایس نشان می‌دهد که آن‌ها تمرینات شادابی را دنبال کرده‌اند و در این بین ایگور کاتاتو وینگر سرعتی طلایی‌پوشان مدتی به شوخی و خنده با فرناندز پرداخته است و احتمالاً از وی درخواست کرده تا پایان فصل و لمس کاپ طلایی مسابقات دچار مصدومیت نشود تا اگر شاگردان مورایس فاتح لیگ بیست‌ودوم شدند، در جشن قهرمانی شرکت کند.

مصدوم نشو تا قهرمانی! + عکس

کد خبر 650168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.