۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
بازگشت احتمالی موراتا به سری آ

مهاجم اسپانیایی باشگاه اتلتیکو مادرید مورد توجه باشگاه‌های سری آ قرار گرفته و ممکن است دوباره به فوتبال ایتالیا بازگردد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی باشگاه اتلتیکو مادرید دوباره مورد توجه باشگاه‌های سری آ قرار گرفته و شاید این لیگ را مجدد تجربه کند.

ستاره خط حمله اتلتیکو مادرید که در دو دوره مختلف در یوونتوس بازی کرده، شاید دوباره به این تیم بازگردد. قرارداد موراتا در واندا متروپولیتانو پس از ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و این بازیکن هدف اصلی باشگاه میلان برای تقویت خط حمله در فصل آینده است.

باشگاه اتلتیکو مادرید روی موراتا برچسب قیمت ۱۵ میلیون یورویی زده و چندین مشتری از آمریکا نیز علاقه‌مند به جذب وی هستند، البته این بازیکن ۳۰ ساله به غیر از باشگاه‌های آمریکایی و میلان یک گزینه دیگر نیز دارد؛ یوونتوس همچنان مهاجم سابق خود را زیر نظر دارد.

موراتا پیش از این به مدت چهار فصل در تورین بازی کرد و در ۱۸۵ بازی ۵۹ گل برای بانوی پیر به ثمر رساند. با توجه به اینکه یووه قصد دارد دستمزدهای خود را در فصل آتی کاهش دهد، تنها در صورتی امضای قرارداد با مهاجم اسپانیایی اتلتیکو ممکن خواهد بود که وی راضی شود با دستمزد پایین‌تری راهی تیم سابقش شود.

با انتشار خبر علاقه باشگاه یوونتوس به موراتا، برخی از هواداران این تیم از عملکرد مدیریتی باشگاهشان متعجب شده و اعتقاد دارند که اگر او گزینه مناسبی برای خط حمله تیم بوده، هیچگاه نباید به تیم دیگری می‌رفته است. باید دید که آیا کاپیتان تیم ملی اسپانیا سومین دوره خود در سری آ را تجربه خواهد کرد یا خیر.

کد خبر 650126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.