سعید احمدعباسی فرشته‌ نجات آلبالی شد

تیم فوتسال واین‌آلبالی موفق شد در شب گلزنی سعید احمدعباسی، هفته بیست‌وچهارم لیگ اسپانیا را با پیروزی دو بر یک مقابل رئال‌بتیس به پایان برساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _جمعه چهارم فروردین‌ماه_ مسابقات هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ فوتسال اسپانیا پیگیری شد و تیم واین‌آلبالی والدپنیاس به‌مصاف تیم رئال‌بتیس رفت و در یک بازی نزدیک و سخت موفق شد با نتیجه دو بر یک برابر حریف خود به پیروزی دست پیدا کند.

نخستین گل این بازی در دقیقه هشتم توسط سعید احمدعباسی ستاره ایرانی آلبالی وارد دروازه رئال‌بتیس شد و هفتمین گل فصل خود را در این بازی مهم به‌ثمر رساند، اما در نیمه‌دوم رئال‌بتیس توانست به بازی برگردد و نتیجه به یک بر یک تغییر کند؛ سرانجام در فاصله یک دقیقه مانده به پایان مسابقه، تیم آلبالی صاحب یک ضربه پنالتی از نقطه دوم شد و توانست گل برتری را به ثمر برساند.

واین‌آلبالی با این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و در رده هفتم جدول باقی‌ماند تا شانس خود را برای صعود به مرحله پلی‌آف بالا نگه دارد.

گفتنی است تیم پالما حسین طیبی و مسلم اولادقباد که دو بازیکن دیگر ایرانی را در اختیار دارد نیز امروز با تیم آپوستولی دیدار می‌کند.

کد خبر 650113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.