معرفی «اصفهان‌ من» به مسافران نوروزی در ستاد هدایت منطقه ۶ اصفهان

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه شش اصفهان، با بیان اینکه نیروهای این ستاد مسافران را با نصب اپلیکیشن «اصفهان‌ من» به سمت مراکز اقامتی ازجمله هتل‌ها، باغ فدک و ورزشگاه‌ها راهنمایی می‌کنند، گفت: «اصفهان من» یک برنامه جدید برای اصفهان‌گردی و آشنایی با مکان‌های تفریحی و تاریخی است.

حمیدرضا فرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ستاد هدایت مسافران نوروزی واقع در ورودی جنوبی شهر اصفهان، قبل از پل راه‌آهن در اتوبان شهید وحید دستجردی توسط منطقه شش شهرداری ایجاد شده است.

وی افزود: این ستاد هدایت که از بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۱ آغاز به‌کار کرد، هفت نفر نیرو دارد که سه نفر در این ستاد و سایر نیروها نیز در ورزشگاه امین حضور دارند.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه شش شهر اصفهان با بیان اینکه ورزشگاه امین ظرفیت اسکان حدود ۸۰ چادر را دارد، خاطرنشان کرد: این ورزشگاه در وضعیت اضطرار و پس از تکمیل ظرفیت باغ فدک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در زمان اسکان مسافران نوروزی در ورزشگاه امین، نیروهای آتش‌نشانی و کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان شب تا صبح به‌صورت آماده‌باش حضور دارند و تاکنون حدود سه‌شب اسکان مسافران نوروزی در این ورزشگاه انجام شده است.

فرهنگ تاکید کرد: ستاد هدایت پل راه‌آهن نیز قبل از فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تجهیز شد و ۱۰ کانکس مبله به نمایندگانی از جمله کمیته‌های اطلاع‌رسانی، آموزش و پرورش، اتحادیه مشاوران املاک، فرهنگی، هلال احمر، عوامل انتظامی، آتش‌نشانی و مدیریت منطقه تحویل شده است.

وی با اشاره به فضاسازی ستاد هدایت منطقه شش با ایجاد آب‌نما و سفره هفت‌سین و گل‌کاری اضافه کرد: یک غرفه واحد فرهنگی در این ستاد مستقر شده است تا برای کودکان برنامه‌های فرهنگی ارائه کند.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه شش شهر اصفهان افزود: مسافران برای اسکان به ترتیب به سمت هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، منازل استیجاری، کمپ باغ فدک و در نهایت مجموعه‌های مسقف همچون ورزشگاه‌ها هدایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه نیروهای این ستاد مسافران را با نصب اپلیکیشن «اصفهان من» به سمت مراکز اقامتی از جمله هتل‌ها، باغ فدک و ورزشگاه‌ها راهنمایی می‌کنند، گفت: «اصفهان من» یک برنامه جدید برای اصفهان‌گردی، آشنایی با مکان‌های تفریحی و تاریخی، نقاط دیدنی، گردشگری و سفر به این شهر است.

کد خبر 650090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.