ناراحتی دیبالا از هواداران یوونتوس

ستاره فعلی رُم از هواداران تیم سابقش ناراحت است و قضاوت آن‌ها را ناعادلانه می‌داند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، پائولو دیبالا پس از انتقاد شدید هواداران یوونتوس به دنبال شکایت وی از باشگاه سابقش، بسیار ناراحت است.

روز پنجشنبه، روزنامه‌های کوریره دلا سرا و لاریپابلیکا اعلام کردند که مهاجم آرژانتینی و وکیلش قصد دارند علیه بیانکونری به دلیل تمدید نشدن قرارداد منقضی در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ شکایت کنند.

لوکا فراری، وکیل او بیست‌وهشتم فوریه به دستیار دادستان مارکو جیانوگلیو و دادستان ماریو بندونی گفته است که یوونتوس و دیبالا قبل از تغییر عقیده باشگاه، بر سر امضای یک قرارداد پنج ساله جدید به ارزش حدود ۹.۲ میلیون یورو در هر فصل به توافق رسیده‌اند.

آن‌طورکه کوریره دلو اسپورت گزارش داده است، دیبالا از انتقاد شدید طرفداران یوونتوس که پس از گزارش‌های رسانه‌ها دریافت کرده، ناراحت است و اعتقاد دارد که رابطه مثبت او با هواداران نباید خراب شود.

مهاجم آرژانتینی موافقت کرده بود که حدود سه میلیون یورو از دستمزد خود را در مراحل اولیه همه‌گیری کووید ۱۹ کسر کند، باشگاه یوونتوس نیز پذیرفته بود که بدون توجه به ماندن یا رفتن او، آن مبلغ را در زمان دیگری به وی پرداخت کند.

اگر این مبلغ تا آوریل پرداخت نشود، او می‌تواند علاوه بر مبلغ اصلی، شکایتی برای دریافت ۵۰ میلیون یورو نیز به دلیل تأخیر در پرداخت تنظیم کند. این مبلغ مابه‌التفاوت توافق او با یوونتوس و قرارداد سه ساله‌ای بوده که با باشگاه رُم امضا کرده است.

کد خبر 650045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.