سرمربی ناپولی برنده جایزه مربی برتر شد

اسپالتی به دنبال عملکرد فوق‌العاده تیمش در اروپا، موفق شد جایزه برترین مربی سال ایتالیایی را از آن خود کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، لوچیانو اسپالتی به‌دنبال عملکرد فوق‌العاده تیمش در رقابت‌های این فصل فوتبال اروپا، موفق شد جایزه «انزو بیرزوت» ۲۰۲۳ را از آن خود کند.

این جایزه که برندگان قبلی آن روبرتو دزربی، روبرتو مانچینی و کارلو آنچلوتی هستند، به بهترین مربی ایتالیایی سال که توسط هیئت داوران متشکل از نمایندگان روزنامه‌های ورزشی مهم ایتالیا انتخاب می‌شود، اهدا خواهد شد.

اسپالتی در مراسم Castel Nuovo در ناپل جایزه انزو بیرزوت را دریافت کرد که به دلیل کار بی‌نظیر او با ناپولی در این فصل به دست آمد. پارتنوپی ها تنها چند هفته تا کسب اولین اسکودتو در سه دهه گذشته فاصله دارند و حتی می‌توانند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند.

سرمربی ناپولی در این مراسم ابتدا درباره کار خود و خواسته‌هایش از تیمش گفت و تاکید کرد: زمانی که تصاویر ناپولی و مارادونا را می‌بینید، فشار خاصی را روی خود احساس می‌کنید، عشق و علاقه مردم به تیم بسیار زیاد است، من با تیم پیمان بستم و آن‌ها کاملاً مصمم هستند. خواهیم دید که آیا جشن قهرمانی را خواهیم گرفت یا خیر.

وی با تمجید از بازیکن تیمش اضافه کرد: اگر در مورد فوتبال مدرن صحبت کنیم، دی لورنزو از بازیکنانی است که این ویژگی را دارد که چندین کار را در چندین نقش انجام دهد. دی لورنزو باورنکردنی است، او با کیفیت بالایی کار می‌کند.

اسپالتی در مورد احساس رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پارتنوپی نیز تصریح کرد: این آن چیزی است که باید به طور کامل تجربه کنید، در ۶۴ سال اخیر هرگز برای من چنین حسی ایجاد نشده است، این مسابقات زیبایی باورنکردنی دارد و بازیکنان باید مراقب باشند.

سرمربی ناپولی با اشاره به عملکرد خویچا کوارتسخلیا در این فصل، تاکید کرد: زمانی که این استعداد را دیدیم، شکی نداشتم که او بازیکنی فوق‌العاده است، پس از کار در روسیه، دوستانی پیدا کردم و اطلاعات بیشتری درباره او خواستم. همه به من گفتند که او بسیار قوی است، خویچا ثابت کرد که مرزهای فوتبال کم‌رنگ شده و دیگر بازیکنان مطرح اهل کشورهای خاصی نیستند.

کد خبر 650037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.