گوشی‌های جدید ردمی در بازار جهانی عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های هوشمند Redmi A2 و Redmi A2 Plus در بازار جهانی عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی‌های هوشمند Redmi A2 و Redmi A2 Plus به صورت رسمی وارد بازار جهانی شد. هر دو محصول دارای نمایشگر ۶.۵۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ * ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی است. این گوشی‌های هوشمند به تراشه مدیاتک Helio G36 مجهز شده‌ که با سه گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی eMMC 5.1 همراه است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه محصول را تا یک ترابایت افزایش دهند.

گوشی‌های هوشمند Redmi A2 و Redmi A2 Plus با استفاده از سیستم‌عامل Android 12 Go اجرا می‌شوند. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی آن‌ها تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه QVGA می‌شود. یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر این محصولات قرار گرفته شده است. انرژی مورد نیاز هر دو گوشی یادشده با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ استاندارد ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

تفاوت دو محصول ذکر شده این است که گوشی Redmi A2 Plus از حسگر اثرانگشت فیزیکی در قسمت پشتی بهره می‌برد، در حالی که Redmi A2 به این حسگر مجهز نشده است. وزن هر دو دستگاه ۱۹۲ گرم و ابعاد آن‌ها ۹.۰۹ * ۷۶.۷۵ * ۱۶۴.۹ میلی‌متر است. هنوز قیمت این محصولات مشخص نشده است.

کد خبر 649996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.