گلزنی غلامی پیش از شروع دوباره با استقلال! + عکس

مدافع استقلال انگیزه فراوانی برای از سرگیری مسابقات لیگ برتر دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های لیگ برتر پس از پشت سر گذاشتن رقابت‌های هفته بیست‌وسوم به استقبال تعطیلات نوروزی و فیفادی رفتند تا پس از استراحتی چند روزه و البته به پایان رسیدن اردوی تیم ملی، مجدداً به گردونه مسابقات لیگ برتر بازگردند.

از همین رو شاگردان «ساپینتو» در روزهای گذشته تمرینات گروهی خود را در غیاب ملی‌پوشان آغاز کرده‌اند تا در یازدهمین روز فروردین‌ماه و در هفته بیست‌وچهارم رقابت‌ها برابر شاگردان تارتار صف‌آرایی کنند.

با توجه به اینکه آبی‌ها موفق شدند پیش از شروع تعطیلات فیفادی از لغزش پرسپولیس برابر سپاهان نهایت استفاده را ببرند و خود را به جایگاه دوم جدول برسانند، بازیکنان این تیم با انگیزه فراوانی در تمرینات حاضر می‌شوند تا پس از آغاز دوباره مسابقات برای تکرار قهرمانی تلاش خود را به کار بگیرند.

اگرچه انگیزه در میان تمام بازیکنان استقلال به چشم می‌خورد اما شاید بتوان گفت در این بین عارف غلامی که دچار مصدومیتی بلندمدت شده بود و پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، موفق شد جای خود را در ترکیب اصلی ساپینتو پیدا کند، با اشتیاق و آمادگی بالاتری در تمرینات گروهی حاضر می‌شود، به همین دلیل روز گذشته در جدال درون تیمی آبی‌پوشان گلزنی کرد تا به کادر فنی استقلال ثابت کند در ادامه راه علاوه بر حفظ استحکام خط دفاع، می‌تواند در حملات این تیم هم مؤثر ظاهر شود.

گلزنی غلامی پیش از شروع دوباره با استقلال! +عکس

کد خبر 649954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.