افزایش ۸ درصدی تردد در جاده‌های اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: تردد خودروهای ورودی در جاده‌های شریانی در این استان از ۲۴ اسفند پارسال تا پایان روز چهارم فروردین امسال در هم‌سنجی با مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش یافته‌ است.

به گزارش ایمنا، فرزاد دادخواه امشب _جمعه چهارم فروردین‌ماه_ در حاشیه بازدید از پویش همراهان سفر ایمن در شهرستان اردستان با اعلام افزایش ۸ درصدی تردد خودروهای ورودی در جاده‌های شریانی استان اصفهان از ۲۴ اسفند پارسال تا پایان روز چهارم فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اظهار کرد: قبل از شروع طرح سفرهای نوروزی باوجود بارش‌های سنگین بحث ارتقای ایمنی سطح عبور و مرور، خط کشی راه‌ها، نظافت راه‌ها، نصب حفاظ و گاردریل و تعمیرات تابلو علایم در دستور کار نیروهای راهداری قرار گرفت.

وی افزود: شاهد حجم بالای مسافرین و افزایش تردد در راه‌های استان اصفهان هستیم و روزانه بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تردد در راه‌های استان ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: تمام اکیپ‌های راهداری به طور تمام وقت و بدون مرخصی در حال انجام وظیفه هستند و در تمام نقاط گشت‌های راهداری برقرار است، در چهار نقطه استان اصفهان به ویژه محور اردستان به نائین پویش همراهان سفر ایمن در حال اجرا است.

منبع: ایرنا

کد خبر 649927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.