صحبت‌های مهم رئیس بارسلونا درخصوص بازگشت لیونل مسی

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا گفت: همیشه از بازگشت لیونل مسی به این باشگاه استقبال می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی که اکنون در پاری سن ژرمن حضور دارد، در سال ۲۰۲۱ پس از اینکه باشگاه به دلیل مشکلات مالی فراوان نتوانست با او قرارداد جدیدی امضا کند، بارسلونا را ترک کرد. شایعاتی مبنی بر بازگشت این بازیکن آرژانتینی به باشگاه دوران کودکی‌اش در چند وقت اخیر مطرح شده است و این باشگاه از اعلام علنی احتمال بازی مسی در نیوکمپ با پیراهن بارسا خودداری کرده است.

لاپورتا در مصاحبه‌ای با یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد که کاتالان‌ها باید رابطه خوبی با این بازیکن داشته باشند: «مسی بهترین بازیکن تاریخ است. او مهمترین بازیکن تاریخ بارسا بوده است. من باید خیلی مراقب حرف‌هایم باشم.

لئو، اکنون بازیکن پاری سن ژرمن است و من باید به او احترام بگذارم. مسی می‌داند که در قلب ما جای دارد، او بخشی از شعار باشگاه ماست. وقتی رئیس شدم، اوضاع خوب نبود و باید تصمیم می‌گرفتم که چه کاری انجام دهم. من از جدایی لئو راضی نیستم و باید راهی برای بهبود رابطه فعلی مسی با بارسا پیدا کنم. خواهیم دید که چه خواهد شد، اما او می‌داند که درهای بارسا همیشه به رویش باز است.»

قرارداد مسی در پایان فصل به پایان می‌رسد. اگرچه گزارش شده بود که او در ماه دسامبر به صورت شفاهی با ماندن در پاریس موافقت کرده است، اما دو طرف هنوز در مورد جزئیات تمدید قرارداد به توافق نرسیده‌اند. انتظار می‌رود که مرد آرژانتینی تابستان امسال گزینه‌هایی از باشگاه‌های عربستان سعودی و اینتر میامی MLS را روی میز داشته باشد، اگرچه سرخیو آگوئرو ادعای خود را مبنی بر اینکه لاپورتا باید برای بازگرداندن بهترین دوستش به نیوکمپ، تلاش کند، علنی کرده است.

مسی تا پایان سال به عنوان بازیکن پاری سن ژرمن فعالیت خواهد کرد، زیرا آنها به دنبال قهرمانی در لیگ ۱ هستند. پاریسی‌ها، هفت امتیاز نسبت به مارسی رده دومی، برتری دارند و یکشنبه آینده در بازگشت از تعطیلات فیفادی به مصاف لئون می‌روند.

کد خبر 649911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.