دستگیری ۷ خرده‌فروش مواد مخدر از ابتدای سال جاری در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری هفت خرده‌فروش مواد مخدر و کشف ۱۴ کیلو و ۶۴۳ گرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در اصفهان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با شروع سال جدید طرح برخورد با فروشندگان و جمع‌آوری معتادان متجاهر در جهت پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم در سطح شهرستان اصفهان با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود توسط مأموران انتظامی این فرماندهی اجرا شد.

وی افزود: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون مأموران انتظامی کلانتری‌ها ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به کانون‌های خرید، فروش و استعمال مواد مخدر اعزام و در چند عملیات دقیق و هوشمندانه موفق به دستگیری هفت خرده‌فروش مواد مخدر و کشف ۱۴ کیلو و ۶۴۳ گرم انواع مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این طرح ۵۲ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و جهت درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند؛ همچنین متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با خرده‌فروشان و سوداگران مرگ با قاطعیت و در چارچوب قانون برخورد می‌کند. شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 649891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.