تمهیدات ویژه در ستاد هدایت امام رضا (ع) برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: در ستاد هدایت امام رضا (ع) به‌منظور حفظ شعائر اسلامی، محلی سرپوشیده و محصور با فضاسازی مناسب برای صرف وعده‌های غذایی مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است تا حرمت ماه مبارک رمضان نیز حفظ شود.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ستاد خدمات سفر و هدایت امام رضا (ع) در ورودی شرق اصفهان حدفاصل پل راهداران و سه‌راه فرودگاه بین‌المللی اصفهان واقع شده و با ارائه خدمات لازم و ضروری سفر از جمله خدمات پزشکی، راهنمای سفر، نمازخانه، کمیته اسکان فرهنگیان، سه تیم پزشکی و امداد و نجات از هلال احمر، نیروهای خدماتی و غرفه کودک و نوجوان پذیرای مسافران نوروزی است.

وی افزود: این ستاد در راستای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در ورودی شرق اصفهان از روز بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته آغاز به‌کار کرد و در حال حاضر نیز خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در حال انجام است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به تقارن سال جدید با ماه مبارک رمضان افزود: در ستاد هدایت امام رضا (ع) به‌منظور حفظ شعائر اسلامی، محلی سرپوشیده و محصور با فضاسازی مناسب برای صرف وعده‌های غذایی مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است تا حرمت ماه مبارک رمضان نیز حفظ شود.

وی تصریح کرد : نصب بنرهای حاوی QR کد و استقرار اعضای کمیته اطلاع‌رسانی از جمله دیگر اقدامات این ستاد در جهت راهنمایی هر چه بیشتر مسافران و معرفی نرم‌افزار «اصفهان من» برای آگاهی یافتن از مراکز خدماتی و مکان‌های تاریخی شهر اصفهان و همچنین اطلاع از برنامه‌های فرهنگی در ایام عید نوروز است.

نظری‌پور ادامه داد: غرفه کودک و نوجوان این ستاد با نظارت اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۵ در دو نوبت صبح و عصر مشغول فعالیت است، همچنین پخش کلیپ و پادکست با موضوع‌های مرتبط با فصل بهار و شهر اصفهان از دیگر اقدامات فرهنگی در ستاد هدایت امام رضا (ع) است.

کد خبر 649822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.