تردد بیش از یک‌میلیون خودرو در محورهای استان اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در روزهای دوم و سوم فروردین، به صورت روزانه تردد حدود یک‌میلیون‌ و ۳۰۰ هزار خودرو ثبت شده است.

فرزاد دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در روز گذشته با توجه به شروع ماه مبارک رمضان، شاهد کاهش تردد نسبت به روزهای قبل در کل استان اصفهان بودیم اما در مجموع نسبت به مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش تردد در محورهای استان وجود داشته است.

وی افزود: در سوم فرودین‌ماه نسبت به دو روز گذشته سه درصد کاهش را در محورهای استان شاهد بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در روزهای دوم و سوم فرودین ماه به صورت روزانه حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تردد در راه‌های استان ثبت شده است.

دادخواه با بیان اینکه وضعیت ترافیک در محورهای استان روان است، خاطرنشان کرد: بیشترین تردد مربوط به محورهای اصفهان- شیراز، اصفهان- شهرکرد، کاشان- نایین- اردکان و فولادشهر- نجف آباد بوده است.

وی ادامه داد: میزان ورودی و خروجی راه‌های اصفهان نزدیک به ۱۰۰ هزار خودرو ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه در چهار نقطه از اصفهان طرح پویش ایمن در حال اجرا است، گفت: با توجه به طولانی بودن محورهای استان اصفهان تا پانزدهم فروردین‌ماه این طرح در محورهای آباده- شهرضا، اردکان- نائین، اردستان- نائین و دلیجان- اصفهان ادامه خواهد داشت.

دادخواه تاکید کرد: با هدف توقف و استراحت رانندگان این چهار نقطه تعیین شده تا مسافران سفری ایمن داشته باشند.

کد خبر 649783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.