جذاب‌ترین تیم‌های سری آ بر اساس آمار تلویزیونی

بر اساس آمار منتشر شده توسط تلویزیون DAZN باشگاه یوونتوس در صدر فهرست پربیننده‌ترین تیم‌های سری آ قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، لیگ فوتبال ایتالیا همواره یکی از برترین لیگ‌های فوتبال در سطح اروپا بوده و بینندگان و هواداران بسیاری دارد. در تازه‌ترین آمارهای منتشر شده از شبکه تلویزیونی پخش کننده مسابقات سری آ، رده بندی بیشترین میزان بازدید و تماشای تلویزیونی باشگاه‌های این لیگ مشخص شده است.

بر اساس آمار منتشر شده توسط تلویزیون DAZN، باشگاه یوونتوس در صدر فهرست پربیننده‌ترین تیم‌های سری آ قرار گرفته است و پس از این تیم نیز میلان در رتبه دوم و اینتر در رتبه سوم قرار دارد.

بازی‌های تیم یوونتوس در این فصل مجموعاً ۳۴,۹۹۹,۷۶۸ بار دیده شده است و مسابقات بیانکونری به طور میانگین ۱,۲۹۶,۲۸۸ بیننده در هر بازی دارد. میلان تنها باشگاه دیگر در این بخش است که به طور میانگین بیش از یک میلیون بیننده در هر بازی دارد؛ آن‌ها با ۲۹,۱۹۸,۵۳۲ مجموع بازدید و ۱,۰۸۱,۴۲۷ بیننده در هر بازی در رده دوم فهرست هستند.

اینتر در رده سوم جدول بیشترین بازدید میان تیم‌های سری آ را در اختیار دارد و در حال حاضر هر بازی این تیم ۹۹۵۰۸۹ بازدید داشته است.

البته تیم رم با هدایت ژوزه مورینیو نیز خیلی از نراتزوری عقب نیست و میانگین بیننده در هر بازی برای این تیم ۹۳۳۳۸۹ نفر است.

پس از آن ناپولی، صدرنشین لیگ قرار دارد که به شکل شگفت‌انگیزی تنها با ۹۳۲۴۰۵ بیننده هر بازی با وجود فرم فوق‌العاده‌اش تحت هدایت لوچیانو اسپالتی، در رده پنجم لیست قرار دارد.

بقیه ۱۰ تیم برتر سری آ شامل لاتزیو در رتبه ششم، آتالانتا در رتبه هفتم، فیورنتینا در رده هشتم، تورینو نهم و سمپدوریا در رده دهم است. در انتهای جدول، امپولی کمترین میزان بیننده را به خود اختصاص داده و در رده‌های بالاتر از این تیم نیز باشگاه‌های هلاس ورونا و اسپزیا قرار دارند.

کد خبر 649771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.