مدافع تیم ملی روسیه: به حضور دوباره در میادین بین‌المللی امیدواریم

دنیل خلوسویچ گفت: نه‌تنها برای بازی مقابل ایران که تمام بازی‌ها انگیزه داریم و امیدواریم هرچه زودتر همراه تیم ملی روسیه به میادین بین‌المللی بازگردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه براساس اعلام قبلی در فیفادی ماه مارس که از هفته جاری آغاز شده، قرار است امروز _پنجشنبه سوم فروردین‌ماه⁧ ۱۴۰۲⁩_ از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور تماشاگران مرد و زن ایرانی و روسی به‌مصاف همدیگر بروند. لازم به‌ذکر است بازی تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه از ساعت ۲۰:۰۰ به‌وقت مسکو آغاز خواهد شد.

در فاصله چند ساعت باقی‌مانده تا آغاز این دیدار، دنیل خلوسویچ مدافع تیم ملی روسیه اظهار کرد: ایران یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیایی است که به‌طور ثابت در مسابقات جهانی حضور دارد. من تمام مسابقات آن‌ها را در جام‌جهانی ۲۰۲۲ تماشا کردم، البته در بازی ایران در برابر انگلیس، سه‌شیرها قدرتمندتر به‌نظر می‌رسیدند، اما در عین حال ایرانی‌ها موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتند؛ آن‌ها لژیونرهای بسیار قدرتمندی دارند.

وی در رابطه با ایران و شناخت از این کشور افزود: من قبل از این سفر عملاً هیچ‌چیز درباره ایران نمی‌دانستم. چیزی که بیشتر از همه نظرم را جلب کرد این بود که فاصله زمانی مسکو و تهران ۳۰ دقیقه است! تا امروز مطمئن بودم که فقط فاصله‌مان می‌تواند یک ساعت باشد.

مدافع تیم ملی روسیه در رابطه با سماور که در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد و توجه آنان را جلب کرده است، تصریح کرد: فهمیدم در ایران نیز مانند روسیه سماور رایج است. در فرودگاه تهران بلافاصله به این موضوع رسیدم و جالب است که هنگام خروج می‌توانید از یک سماور بزرگ چای بریزید. قبل از آن، من در تولا (روسیه) بازی می‌کردم و اغلب سماورها را می‌دیدم، این باعث شد احساس خوبی مانند زمانی که در خانه‌ام هستم، داشته باشم‌.

دنیل خلوسوویچ درخصوص انگیزه تیم ملی روسیه برای بازی تدارکاتی امروز مقابل ایران در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: من حداکثر انگیزه را برای هر بازی و حتی بیشتر از آن برای بازی در تیم ملی روسیه دارم. من می‌خواهم به تیم ملی فراخوانده شوم و البته به‌صورت ثابت بازی کنم و به سطح دیگر بازیکنان برسم.

وی در پایان راجع‌به بازی نکردن روسیه در ماه‌های اخیر و حضور دوباره در تورنمنت‌ها گفت: در هر صورت، ما در حال ساختن نام برای خودمان هستیم و من سعی می‌کنم در تیم ملی جای پایم را باز کنم و به بازگشت سریع همراه تیم ملی به میادین بین‌المللی امیدوارم.

کد خبر 649725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.