شهر اصفهان میزبان بیش از ۴۰۰ هزار مسافر

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در مجموع از بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۱ تا دوم فروردین سال جاری، میزبان بیش از ۴۰۰ هزار نفر مسافر در شهر اصفهان بودیم که امیدوارم ارائه خدمات به مسافران به نحواحسن انجام شود تا اقامت خوب و خاطره‌انگیزی در این کلان‌شهر داشته باشند.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شب گذشته در هفتمین شب اسکان مسافران نوروزی و دومین روز از سال ۱۴۰۲ اقامت مسافران و گردشگران در مراکز تحت مدیریت شهری ظرفیت تمام مراکز اقامتی از جمله مراکز خصوصی شامل هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، خوابگاه‌های دانشجویی غیرانتفاعی و منازل استیجاری شامگاه دوم فروردین ۱۴۰۲ برای اسکان مسافران نوروزی مورد استفاده قرار گرفت.

وی افزود: شب گذشته از طرفیت تمام ۱۰۲ هتل، ۲۵ مهمان‌پذیر و ۳۱۰۰ واحد مسکونی و ۱۴ خوابگاه دانشجویی به صورت کامل برای اسکان مسافران استفاده شد.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: از مجموع هفت هزار فضای مهیا شده توسط آموزش و پرورش در ۶۰۰ مدرسه، بیش از ۸۰ درصد ظرفیت برای اسکان مسافران نوروزی مورد استفاده قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در باغ فدک اصفهان نیز شب گذشته ۱۲۸۰ خودرو پذیرش شد، گفت: با توجه به پیش‌بینی شرایط جوی و بارش باران و برودت هوا از نیمه‌های شب گذشته از پذیرش خودرو مسافران برای ورود به فدک ممانعت شد و تمام مسافران در مجموعه‌های مسقف اسکان داده شدند.

شفیعی ادامه داد: شب گذشته در ۱۲ ورزشگاه پس از بررسی‌های لازم توسط کمیته ایمنی و حوادث و کمیته قضائی و انتظامی به صورت اولویت‌‎بندی اسکان مسافران نوروزی انجام شد.

وی با بیان اینکه شامگاه دوم فروردین امسال بیشترین تعداد مسافران شهر اصفهان نسبت به شش شب قبل داشتیم، به‌طوری که بیش از ۱۲۰ هزار مسافر در مراکز اقامتی خصوصی، دولتی و سایر مراکز تحت نظر مدیریت شهری اسکان یافتند، گفت: در مجموع از بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۱ تا دوم فروردین سال جاری میزبان بیش از ۴۰۰ هزار نفر مسافر در شهر اصفهان بودیم که امیدوارم ارائه خدمات به مسافران به نحواحسن انجام شود و محیطی شاد و مفرح برای آن‌ها ایجاد کنیم تا اقامت خوب و خاطره انگیزی در این کلان‌شهر داشته باشند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان به صورت ۲۴ ساعته پاسخ‌گوی مسافران و گردشگران است و آن‌ها در لحظه می‌توانند از ظرفیت‌های باقی مانده مراکز اقامتی اطلاع پیدا کنند.

کد خبر 649636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.