شناسایی سرمایه‌گذاران در کمیته اقتصادی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان

مسئول کمیته اقتصادی و سرمایه‌گذاری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه سرمایه‌گذاران خرد و کلان در این کمیته شناسایی می‌شوند، گفت: ازآنجاکه رویکرد ستاد دائمی است، الگوی تعامل کمیته با سرمایه‌گذاران یک الگوی پروژه‌ای و کوتاه‌مدت نیست و در قالب پروژه‌ای بلندمدت مورد توجه قرار می‌گیرد.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه کمیته اقتصادی و سرمایه‌گذاری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان امسال برای نخستین‌بار تشکیل شد، اظهار کرد: همزمان با تشکیل این کمیته، سلسله‌جلساتی با مجموعه‌های اقتصادی و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در پهنه‌های تفریحی و گردشگری شهر برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این کمیته استعدادهای سرمایه‌گذاری در نوروز ۱۴۰۲ بررسی شد، افزود: بخشی از این ظرفیت‌ها در قالب اجرای گذرهای گردشگری و غذا به ویژه با الگوی رعایت ماه مبارک رمضان مورد بررسی و اجرا قرار گرفت.

مسئول کمیته اقتصادی و سرمایه‌گذاری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: بخشی از این ظرفیت‌ها در مجموعه‌های گردشگری شهر رویاهای اصفهان راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تأکید شهردار اصفهان و جانشین ستاد دائمی، ازآنجاکه رویکرد مجموعه ستاد به عنوان یک ستاد دائمی است، الگوی تعامل کمیته با سرمایه‌گذاران یک الگوی پروژه‌ای و کوتاه‌مدت نیست و در قالب یک پروژه بلندمدت مورد توجه قرار می‌گیرد.

ساکت با بیان اینکه شناسایی استعدادهای سرمایه‌گذاری در پهنای تفریحی در دو فاز دنبال شده است، گفت: فاز نخست ویژه نوروز ۱۴۰۲ و فاز دیگر شناسایی فرصت‌ها و نقاط پرتردد و مورد استقبال گردشگران در نوروز ۱۴۰۲ برای سایر روزها و ماه‌های پرگردشگر سال است.

وی با بیان اینکه قله دوم تعاملی و فعالیت کمیته، اردیبهشت‌ماه با توجه به تعطیلات ایام عید سعید فطر است، خاطرنشان کرد: استعدادها در ایام نوروز شناسایی و اردیبهشت در قله دوم تعامل سرمایه‌گذاری مورد توجه قرار می‌گیرد و به عنوان ظرفیت‌های مورد تأیید به مجموعه‌های شهری معرفی می‌شود.

مسئول کمیته اقتصادی و سرمایه‌گذاری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان افزود: این موضوع دامنه‌دار خواهد بود و فعالیت ستاد در ایام مختلف سال ادامه خواهد یافت تا سرمایه‌گذاران برای سال‌های آینده نیز با فرصت‌های شهر بیشتر آشنا شوند.

وی اظهار کرد: در پهنه‌های مختلف شهر، استعدادهایی وجود دارد که شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته شده باشد یا هنگامی که شهر در بالاترین سطح مسافرپذیری خود قرار دارد به جهت اینکه شهرداری متعهد است که خدمات خود را به طرز شایسته‌ای ارائه دهد، شاید کمتر بروز پیدا کرده باشد، بنابراین این کمیته در حال حاضر این ظرفیت‌ها را بررسی می‌کند تا در قالب یک بسته پیشنهادی به سرمایه‌گذاران خرد و کلان مقیاس پیشنهاد دهد.

ساکت ادامه داد: این ظرفیت‌ها در قالب‌های مختلف دسته‌بندی شده و در تم بازی‌های فکری و آموزشی با محتوای فرهنگی ازجمله ایجاد سازه‌های تفریحی، گذرهای گردشگری و مجموعه‌های غذایی و ظرفیت‌هایی که به شکل خدماتی می‌تواند به گردشگران ارائه خدمت کند، مورد تاکید است.

وی گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد ورود مؤثرتر، قوی‌تر و شاخص‌تر مجموعه‌های سرمایه‌گذاری در شهر در پهنای تفریحی گردشگری باشیم.

کد خبر 649626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.