هشدار به مسافران نوروزی در جاده‌های مازندران، اصفهان و فارس

براساس اعلام جمعیت هلال‌احمر، استان‌های مازندران با ۷۷ مورد، اصفهان با ۷۴ مورد و فارس با ۵۵ مورد طی روزهای اخیر پرحادثه‌ترین استان‌ها در عملیات امداد و نجات بوده‌اند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، متن اطلاعیه شماره سه ستاد خدمات نوروزی هلال احمر به شرح زیر است:

استان‌های مازندران با ۷۷ اصفهان با ۷۴ مورد و فارس با ۵۵ مورد طی روزهای اخیر به‌عنوان پرحادثه‌ترین استان‌ها در عملیات امداد و نجات بوده‌اند. تنها بیست‌ونهم اسفند ۱۸۹ مورد عملیات امداد و نجات مسافران با تلاش امدادگران انجام شده که حکایت از رشد ۶۰ درصدی حوادث در این مدت را داشته است.

براساس آخرین گزارش‌ها طی یک هفته اخیر بیش از ۱۲۰۰ مورد عملیات امداد و نجات توسط هلال احمر انجام شده که ۶۴۲ مورد آن مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است. با توجه به رشد حوادث جاده‌ای طی یک هفته اخیر به بیش ۱۵ هزار و ۶۰۰ نفر امدادرسانی شده است.

در حال حاضر ۶۹ هزار امدادگر هلال احمر در اقصی نقاط کشور در حدود ۲۰۰۰ پایگاه و مقر امدادونجات آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

در هر جای ایران که هستید و در صورت نیاز به امدادرسانی، امدادگران هلال‌احمر در کوتاه‌ترین زمان ممکن در کنار شما خواهند بود. ندای امداد هلال‌احمر با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و امداد و نجات افراد حادثه دیده در سراسر کشور است.

اگر به آموزش‌های امدادی در زمینه امدادوکمک‌های اولیه، بستن زنجیر چرخ و … نیاز دارید نیز با مراجعه به سایت khadem.ir و یا کانال ارتباطی (iranian_IRCS@) به سهولت به این آموزش‌ها دسترسی خواهید داشت.

کد خبر 649537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.