پیش‌بینی محل‌هایی برای صرف تغذیه مسافران اصفهان در ماه مبارک رمضان

شهردار اصفهان با بیان اینکه به‌صورت اختصاصی برای ماه مبارک رمضان پیش‌بینی‌هایی انجام شده است، گفت: با توجه به حضور مسافران نوروزی که از روزه‌داری معذور هستند، محل‌هایی برای صرف تغذیه و وعده‌های غذایی پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه دوم فروردین_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: از حدود سه ماه قبل عوامل شهرداری اصفهان و سایر دستگاه‌ها، سعی کردند شهر را از نظر فضای سبز، زیباسازی، آماده‌سازی معابر و پیش‌بینی محل اسکان برای حدود ۱۲۸ هزار نفر از مسافران نوروزی آماده کنیم.

وی با بیان اینکه به‌صورت اختصاصی برای ماه مبارک رمضان پیش‌بینی‌هایی انجام شده است، افزود: با توجه به حضور مسافران نوروزی که از روزه‌داری معذور هستند، محل‌هایی برای صرف تغذیه و وعده‌های غذایی پیش‌بینی شده است.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در حوزه گردشگری نیز برای مسافرانی که زمان محدودی برای سفر دارند، ۱۴ دستگاه اتوبوس گردشگری پیش‌بینی شده است که ۱۰ دستگاه در میدان امام حسین (ع) و چهار دستگاه در مجموعه باغ فدک، به‌عنوان محل اسکان مسافران نوروزی مستقر است.

وی افزود: این اتوبوس‌ها در مسیرهای مختلف گردشگری، میهمانان نصف‌جهان را راهنمایی می‌کنند که از زمان حضور در اصفهان بهترین بهره را ببرند.

قاسم‌زاده اضافه کرد: برای نوروز ۱۴۰۲، نرم‌افزار «اصفهان من» به نشانی https://app.isfahan.ir/ پیش‌بینی و روی آن رستوران‌های فعال در ماه مبارک رمضان همراه با مسیریابی و نشانی مشخص شده است و مسافران می‌توانند نزدیک‌ترین را نسبت به محل خود انتخاب کنند.

وی ادامه داد: در اماکن تاریخی و تفریحی مانند میدان امام (ره)، کوه صفه و مکان‌هایی که اجتماع وجود دارد نیز برای کسانی که می‌خواهند در ساعات غیر از وعده‌های سه‌گانه تغذیه صرف کنند، محل‌هایی پیش‌بینی شده است.

کد خبر 649525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.