ایران ۱۰ _ بحرین ۰ / سلام بر و بچه‌های فوتبال‌ساحلی ایران به جام‌جهانی

تیم ملی فوتبال‌ ساحلی ایران با پیروزی قاطعانه ۱۰ بر صفر مقابل بحرین ضمن صعود به نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا، جواز حضور در جام‌جهانی را نیز کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال‌ساحلی ایران و بحرین از ساعت ۱۷:۰۰ امروز _چهارشنبه دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا به مصاف هم رفتند و پس از پایان سه وقت‌قانونی شاگردان علی نادری با کسب پیروزی ۱۰ بر صفر مقابل بحرین به جام‌جهانی فوتبال‌ساحلی صعود کردند.

یک‌چهارم نهایی فوتبال‌ساحلی قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا

دیدار تیم‌های ملی ایران و بحرین

کوبل‌داوری: سوات وانگسوان (داور اول) از تایلند، سوپاریت اودما (داور دوم) از تایلند، عبدالعزیز عبدالله (داور سوم) از کویت، لی کیوبین (وقت‌نگه‌دار) از چین، چن لیانگ‌چن (مسئول برگزاری مسابقه) از چین و ابراهیم یوسف المنصوری (ناظر داوری) از امارات

ورزشگاه: جامتین‌آرنا - شهر پاتایا

گل‌ها: مسلم مسیگر و سیدمهدی میرجلیلی (هرکدام دو گل)، محمد مرادی، عباس رضایی، علی میرشکاری، امیرحسین اکبری، محمدعلی مختاری و احمد عبدالرسول (گل‌به‌خودی) - هرکدام یک‌گل

ترکیب تیم‌ملی ایران:

سیدمهدی میرجلیلی، امیرحسین اکبری، محمد مرادی، علی میرشکاری و مسلم مسیگر وارد زمین شد، عباس رضایی، سعید پیرامون، مهدی شیرمحمدی، موحد محمدپور، محمدعلی مختاری و رضا امیری‌زاده.

محمدجواد خسروی گلر دوم تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی ایران تنها غایب شاگردان علی نادری در این دیدار بود.

سرمربی: علی نادری

ترکیب تیم‌ملی بحرین:

محمد عشور، سلمان خالد الیعقوبی، محمد درویش ابراهیم، عبدالله عبدالطیف، احمد عبدالرسول، خلیفه ابراهیم صالح، محمد یعقوب، عیسی جمعه، حمزه، حسن ابراهیم و علی حسنین حمزه.

در تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی بحرین نیز راشد جمال سالم کاپیتان این تیم به‌دلیل محرومیت قادر به همراهی بحرین در بازی امروز نبود.

سرمربی: صادق محمد محرون

ایران ۱۰ _ بحرین ۰ / سلام بر و بچه‌های فوتبال‌ساحلی ایران به جام‌جهانی

نکات‌ویژه:

شاگردان علی نادری با حضور در نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا، حالا بعد از دو دوره غیبت در بزرگ‌ترین سطح مسابقات فوتبال‌ساحلی، حضور خود را در جام‌جهانی ۲۰۲۳ دبی قطعی کردند؛ یوزه‌ای ایرانی در دور گروهی به ترتیب تیم‌های مالزی، ازبکستان و امارات را شکست دادند و توانستند آمار ۳۲ گل‌زده و ۹ گل‌خورده را به ثبت برسانند.

تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات به‌مصاف برنده دیدار عمان - چین می‌رود که فردا با هم دیدار خواهند کرد. این بازی روز _شنبه پنجم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ برگزار می‌شود و برنده مسابقه به فینال صعود می‌کند تا پس از تعیین برنده دیگر بازی این مرحله که میان امارات و برنده ژاپن - کویت در نیمه‌نهایی، فینالیست‌های فوتبال‌ساحلی قهرمانی آسیا مشخص شوند.

از آنجا که تیم ملی فوتبال ساحلی امارات موفق شد در دیگر بازی این مرحله تایلند را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد، با پیروزی تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی ایران برابر بحرین، ساحلی‌بازان کشورمان به رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال‌ساحلی ۲۰۲۳ دبی صعود کردند چرا که امارات میزبان رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۳ است و آسیا در این رقابت‌ها، سه سهمیه دارد.

طبق جدول به‌نظر می‌رسد تیم‌های ژاپن و عمان هم به مرحله نیمه‌نهایی برسند. ژاپن در صورت پیروزی برابر حریف خود در مرحله یک‌چهارم نهایی رقیب امارات در نیمه‌نهایی می‌شود؛ بدین ترتیب ایران و عمان هم در صورت گذر از رقیبان‌شان در مرحله یک‌چهارم نهایی، در بازی نیمه‌نهایی به‌هم برخورد خواهند کرد.

کد خبر 649519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.