آندرانیک تیموریان به‌عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد

آندرانیک تیموریان بازیکن اسبق استقلال، تراکتور و تیم ملی به‌عنوان جانشین رحمان رضایی انتخاب و دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند روز قبل پس از انتخاب امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران، وی دستیاران و اعضای کادرفنی خود را اعلام کرد که رحمان رضایی بازیکن اسبق تیم‌های پرسپولیس، ذوب‌آهن، پروجا، مسینا و لیورنو ایتالیا شاخص‌ترین فرد در مقایسه با سایرین بود اما عمر حضور وی در کادرفنی تیم ملی به بیشتر از یک‌روز نرسید.

رحمان رضایی به‌عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی در نخستین تمرین تیم ملی که بیست‌وهشتم اسفندماه بود حضور پیدا کرد اما پس از توئیت وحید یامین‌پور معاون وزیر ورزش‌وجوانان علیه انتخاب رحمان رضایی به‌عنوان مربی تیم ملی، وی دیگر در تمرین تیم ملی حاضر نشد و در آخرین تمرین تیم ملی قبل از پایان سال ۱۴۰۱ هم شرکت نکرد تا شائبه‌ها مبنی‌بر کنار گذاشته‌شدن وی از کادرفنی تیم ملی ایجاد شود.

در نهایت این اتفاق افتاد و رحمان رضایی سال ۱۴۰۲ را به‌عنوان مربی تیم ملی آغاز نکرد تا خیلی زود از سمتی که به وی سپرده شده بود کنار برود؛ امروز نیز آندرانیک تیموریان بازیکن اسبق تیم ملی در هتل المپیک حضور پیدا کرد و با امیر قلعه‌نویی در جلسه‌ای به گفت‌وگو پرداخت که در نهایت خروجی‌اش به حضور وی در کادرفنی تیم ملی ختم شد.

بدین ترتیب آندرانیک تیموریان بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال بولتون و فولام انگلیس، استقلال تهران، تراکتور تبریز و ملی‌پوش سال‌های اخیر تیم ملی به‌عنوان جانشین رحمان رضایی انتخاب و دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال کشورمان معرفی شد. جلسه معارفه آندو با حضور بازیکنان قبل از شروع تمرین امروز برگزار شد تا آندرانیک تیموریان با سابقه ۱۰۱ بازی‌ملی کار خود را در تیم ملی به‌عنوان مربی آغاز کند.

کد خبر 649516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.