هدایت مسافران نوروزی به محل‌های اقامت موقت در پی احتمال وقوع بارندگی

شهردار کاشان از خدمات‌رسانی تمام بخش‌های مدیریت شهری به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: بر اساس پیش‌بینی اداره هواشناسی مبنی بر بارندگی احتمالی در ساعات پیش‌رو، مسافران نوروزی به محل‌های اقامت موقت یعنی بوستان‌های شش‌گانه سطح شهر و به بعضی حسینیه‌ها و سالن‌های ورزشی برای اسکان هدایت شدند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کاشان، حسن بخشنده‌امنیه از تداوم خدمت‌رسانی ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی، راهنمای مسافران و گردشگران نوروزی و تمام بخش‌های مدیریت شهری به مسافران این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: فعالیت ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمای گردشگران و مسافران به همت شهرداری کاشان از روزهای منتهی به سال نو جهت خدمت‌رسانی به میهمانان دارالمومنین آغاز کرده، از ساعات نخستین سال جدید به ارائه خدمات به مسافران و گردشگران پرداخته است.

وی افزود: این ایستگاه‌ها که در بلوار امام رضا (ع)، قطب راوندی، میدان بسیج، جنب حمام سلطان امیراحمد واقع است، وظیفه راهنمایی و ارائه خدمات اطلاع‌رسانی به میهمانان نوروزی را عهده‌دار بوده و به منظور رفاه حال گردشگران، ساماندهی و مدیریت حضور مسافران و گردشگران در سطح شهر و اماکن تاریخی استقرار یافته است.

شهردار کاشان از از اسکان مسافران نوروزی در بعضی حسینیه‌ها و مجموعه‌های ورزشی به دلیل پیش‌بینی بارندگی و سرد شدن احتمالی هوا خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌بینی اداره هواشناسی مبنی بر بارندگی احتمالی در ساعات پیش رو، مسافران نوروزی به محل‌های اقامت موقت یعنی بوستان‌های شش‌گانه سطح شهر و به بعضی حسینیه‌ها و سالن‌های ورزشی برای اسکان هدایت شدند.

بخشنده‌امنیه از سالن ورزشی شهید اردهال، سالن ورزشی شهدای راوند و شهدای لتحر به عنوان بعضی از فضاهای ورزشی مدنظر قرار گرفته برای اسکان امشب نام برد.

وی با بیان اینکه مجموعه‌های مهربانو، شهربانو و کمپ اسکان شهروند نیز در بخش‌های مسقف میزبان شهروندان هستند، گفت: پیش‌بینی لازم برای استفاده از سایر فضاها جهت اسکان موقت گردشگران انجام شده است.

‎ شهردار کاشان از پیگیری و اهتمام شهردار کاشان، همکاری متولیان حسینیه‌ها و مسئولان مجموعه‌های ورزشی برای انجام این تمهید قدردانی کرد.

کد خبر 649513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.