می‌خواهم بازی در سایر تیم‌های ایرانی را تجربه کنم/ هواداران گفتند به برزیل خوش‌ آمدی!

"من به دست سرنوشت به اینجا آمدم و براساس آنچه قراردادم می‌گوید، به‌محض اینکه فصل تمام شود از صنعت‌نفت جدا خواهم شد؛ البته اگر پیشنهاد خوبی از سایر تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد، در مورد آن فکر کنم تا به آن‌ها بپیوندم و تجربه جدیدی به‌دست بیاورم."

به گزارش خبرنگار ایمنا، اواخر بهمن‌ماه بود که شاروف موخیدینوف هافبک / مهاجم ازبکستانی پیشین تیم‌های فوتبال پاختاکور و نسف‌قارشی که سابقه بازی برای تمام رده‌های تیم‌ملی ازبکستان را هم در کارنامه دارد، با عقد قراردادی تا پایان فصل به صنعت نفت آبادان پیوست. او تاکنون فقط به‌مدت ۱۱۷ دقیقه برای زردپوشان آبادانی مقابل تراکتور تبریز و مس رفسنجان به‌میدان رفته اما موفق به گل‌زنی و ارسال پاس گل نشده است.

شاروف موخیدینوف ۲۵ ساله و چپ‌پا هنوز فرصت چندانی برای نمایش توانمندی‌های خود پیدا نکرده است و با توجه به شرایط اسفناک صنعت نفت پیش‌بینی می‌شود پس از شرالدین بوبوئف، دومین مهاجم خارجی ناموفق صنعت نفت در فصل جاری لقب بگیرد؛ البته شماره ۹۷ آبادانی‌ها در گفت‌وگوی اختصاصی‌اش با ایمنا از تجربه متفاوت خود به‌خاطر انتخاب صنعت نفت و لیگ ایران برای ادامه فوتبال گفته است که مشروح آن را که در ادامه می‌خوانید.

خوش‌شانس هستم که به لیگ ایران آمدم

فوتبال ایران یکی از قوی‌ترین‌های آسیا است و من خوش‌شانس بودم که به لیگ ایران آمدم؛ قبلاً شنیده بودم که هواداران صنعت نفت آبادان از بازیکن جدید تیمشان حمایت می‌کنند؛ آن‌ها زمانی‌که به این شهر رسیدم به استقبال من آمدند. باید بگویم لیگ برتر ایران بسیار قوی است و هر سال در لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های قدرتمند خود را به سایرین نشان می‌دهد.

می‌خواهم بازی در سایر تیم‌های ایرانی را تجربه کنم/ هواداران گفتند به برزیل خوش‌آمدی!

هواداران صنعت‌نفت گفتند به برزیل خوش آمدی!

من اغلب تاریخچه تیم صنعت نفت را می‌شنوم و درخصوص لقب آن‌ها با عنوان "برزیل ایران" نیز اطلاعاتی به‌دست آورده‌ام؛ زمانی‌که به آبادان آمدم هواداران دراستقبال از من گفتند "به برزیل خوش آمدی‌."

به پیوستن به تیم دیگری فکر می‌کنم!

درباره باشگاه‌های ایرانی به‌خصوص پرسپولیس و استقلال اطلاعاتی به‌دست آورده‌ام و اکنون به بازی در تیم دیگری فکر می‌کنم. تیم ما کمی مشکل دارد و ماندن در لیگ برتر بسیار مهم و البته سخت است. شاید اگر پیشنهاد خوبی از سایر تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد در مورد آن فکر کنم تا به آن‌ها بپیوندم.

از بین غذاهای ایرانی به کباب علاقه‌مندم

سعی می‌کنم کم‌کم به غذاهای ایرانی عادت کنم اما من از بین غذاها کباب را دوست داشتم.

سرمربی جدید تیم (عبدالله ویسی) را نمی‌شناسم!

بازیکنان مستعدی در تیم ما حضور دارند، آنها همیشه به گرمی از من استقبال می‌کنند و مربی قبلی (ادسون تاوارس) به من لطف داشت اما درباره شرایط فعلی هنوز نمی‌توانم چیزی بگویم. همان‌طور که می‌دانید سرمربی جدید به تیم ما اضافه شده است اما او را نمی‌شناسم.

می‌خواهم بازی در سایر تیم‌های ایرانی را تجربه کنم/ هواداران گفتند به برزیل خوش‌آمدی!

شنیده‌ام صنعت نفت تاکنون به دسته‌اول سقوط نکرده است

در حال حاضر وضعیت تیم ما در جدول لیگ برتر خوب نیست، اما تلاش می‌کنیم تا در هفته‌های پیش‌رو از خطر سقوط رهایی یابیم. طبق شنیده‌های من این تیم تا به‌حال به لیگ دسته‌یک سقوط نکرده است! البته گذشت زمان تا پایان هفته سی‌ام همه‌چیز را نشان خواهد داد.

لیگ ازبکستان VAR دارد اما ایران نه!

در ایران با قدرت زیادی فوتبال بازی می‌کنند و از طرفی فوتبال ازبکستان تکنیک زیادی دارد با این وجود شرایط فوتبال دو کشور متفاوت است. نکته مهم اینجا است که فوتبال ازبکستان سیستم کمک‌داور ویدیوئی دارد اما در لیگ ایران چنین سیستمی وجود ندارد، باید از فصل آینده VAR را راه‌اندازی کنند.

در پایان فصل از صنعت نفت جدا خواهم شد

من به دست سرنوشت به اینجا آمدم و براساس آنچه قراردادم می‌گوید، به‌محض اینکه فصل تمام شود، از صنعت نفت جدا خواهم شد.

گفت‌وگو از: علی کریمی، خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 649509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.