شانس قهرمانی سپاهان و سرخابی‌ها در لیگ یکسان است/ مشکلات نساجی درون‌خانوادگی است

«یک‌سری مسائل در نساجی وجود دارد که اگر درباره آن‌ها به‌طورشفاف صحبت نکنم، بهتر است و جایی هم بازگو نخواهم کرد، چراکه مشکلات درون‌خانوادگی است و برطرف خواهد شد اما نه مسئله خاص و نه در رابطه با شخص خاصی است. همه‌چیز را به خودم می‌گیرم که اگر مشکلی هم باشد از سوی من است.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برای یکی از چهره‌های باتجربه که در تیم نساجی قائم‌شهر توپ می‌زند خیلی‌خوب آغاز و ادامه پیدا کرد. ایوب کلانتری ۳۲ ساله مهاجم نساجی‌چی‌ها بدون اغراق بهترین بازیکن شهر خسته در ۲۳ هفته اخیر بود که با عملکرد درخشان خود به‌همراه ثبت آمار پنج گل و چهار پاس‌گل، تأثیر فراوانی در نتایج خوب نساجی خصوصاً در هفته‌های ابتدایی داشت.

از همین‌رو و به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲، در رابطه با فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر، شرایط نساجی قائم‌شهر در هفته‌های سپری‌شده و عملکرد انفرادی، اشتباهات داوری و نبود VAR، حضور نساجی در لیگ‌قهرمانان آسیا و مشکلاتی که در حال حاضر با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، انتخاب امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی و شانس دعوت‌شدن به اردوی تیم ملی با ایوب کلانتری گفت‌وگوی اختصاصی داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

بابت نتایج اخیر فشاری روی تیم نیست

با توجه به اتفاقاتی که رخ داد، طی چند هفته نخست لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکردیم اما پس از آن توانستیم به روند خوبی برسیم. نتایج بهتری گرفتیم و در ادامه مجدداً چند هفته اخیر روزهای بدی را سپری کردیم که امیدوارم سال جدید شرایط بهتر شود. فشاری روی تیم نیست چراکه از لحاظ رضایت مدیریت و هواداران همه‌چیز خوب است اما اگر بازیکنان در زمین نمایش مناسبی داشته باشند، نساجی نتایجی را که در شأن این باشگاه است به‌دست خواهد آورد.

دم هواداران نساجی گرم!

مطهری، نسبت به تجربه‌اش در سال اول سرمربی‌گری خود عملکرد خوبی داشته است، یک‌سری اتفاقات در زمین رخ می‌دهد که برعهده ما بازیکنان است و باید دقت بیشتری به‌خرج دهیم تا مسائل تاکتیکی را پیاده کنیم. انشاالله سال جدید را پرقدرت آغاز کنیم و اتفاقات بهتری برای نساجی رقم بخورد؛ دم هواداران نساجی هم گرم که هوایمان را دارند و تلاش می‌کنیم خوشحال باشند.

شانس قهرمانی سپاهان و سرخابی‌ها در لیگ یکسان است/ مشکلات نساجی درون‌خانوادگی است اما بماند

مشکلات نساجی درون‌خانوادگی‌ست اما بهتر است بازگو نکنم

یک‌سری مسائل در تیم وجود دارد که اگر درباره آن‌ها به‌طورشفاف صحبت نکنم بهتر است و جایی هم بازگو نخواهم کرد، چراکه مشکلات درون‌خانوادگی است و برطرف خواهد شد، اما نه مسئله خاص و نه در رابطه با شخص خاصی است. همه‌چیز را به خودم می‌گیرم که اگر مشکلی هم باشد از سوی من است. از لحاظ مدیریت و سخت‌افزاری همه‌جور امکاناتی در تیم برایمان فراهم است و اشتباهات ما باعث به‌وجود آمدن مشکلات شده که امیدوارم برطرف شوند.

نظرات علیرضا حقیقی به خودش مربوط است

صحبت‌های چند هفته قبل «حقیقی» که گفت برای برخی از بازیکنان نساجی، نتایج این تیم اهمیتی ندارد و نساجی به حیات‌خلوت آنان تبدیل شده است، به خودشان برمی‌گردد و اگر حرفی می‌زند بزرگ‌تر تیم است و می‌داند چه می‌گوید؛ اما من در آن خصوص صحبتی ندارم.

نساجی برای حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا پتانسیل صددرصدی دارد

باید شرایط چمن و امکانات برطرف شود چراکه می‌خواهیم روی زمین فوتبال بازی کنیم که امیدوارم تا آن زمان فراهم شود تا در لیگ‌قهرمانان آسیا برای شمال ایران و سایر مردم نماینده خوبی باشیم. باید منتظر بمانیم تا حریفمان در مرحله پلی‌آف مشخص شود و شرایط صعود به مرحله‌گروهی را ارزیابی کنیم اما صددرصد پتانسیل حضور در این رقابت‌ها را داریم.

برخی اشتباهات داوری احتیاجی به VAR ندارد

برخی از اتفاقات احتیاجی به VAR ندارد، به‌طورمثال در بازی مقابل پیکان داور به‌سود حریف اعلام آغاز بازی از کنار دروازه کرد و پس از آن متوجه شد که بر اثر ضربه گلر پیکان به بازیکن ما، صورت وی پر از خون شده است و با وجود اینکه صحنه را دید و پنالتی هم گرفت، تصمیم خود را برگرداند. به تمام داوران فوتبال و تصمیماتشان احترام می‌گذارم اما یک‌سری داوران هستند که در حد و اندازه قضاوت بازی‌ها نیستند، همین باعث می‌شود تحت‌تأثیر یک‌سری مسائل قرار بگیرند و با استرس سوت بزنند.

شانس قهرمانی سپاهان و سرخابی‌ها در لیگ یکسان است/ مشکلات نساجی درون‌خانوادگی است اما بماند

شانس سپاهان، پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی در لیگ برابر است

در فوتبال کشورمان قراردادها و مسائل مالی به‌صورت حرفه‌ای بسته می‌شود و تمام تیم‌ها باکیفیت هستند که این نشان می‌دهد شرایط فعلی لیگ‌مان خوب است. نمی‌شود فوتبال را پیش‌بینی کرد و هر تیمی احتمال دارد به سکوی قهرمانی برسد اما هر سه تیم سپاهان، پرسپولیس و استقلال به‌طور یکسان شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند.

گل‌زنی به استقلال و پرسپولیس برایم اهمیت ندارد

عملکردی که تا اینجای فصل از خودم نشان داده‌ام، پایان کار من نیست و باید روزبه‌روز بهتر شوم، همه تلاشم را می‌کنم در اختیار تیم خودم باشم و به نساجی کمک کنم. کریم باقری در شوت‌زنی همیشه زبانزد بوده و با توجه به اینکه بازی‌های وی را در تلویزیون تماشا می‌کردم و لذت می‌بردم، برایم به یک الگو تبدیل شد. پس از گل‌هایی که به استقلال و پرسپولیس زدم هیچ اتفاق خاصی رخ نداد؛ من برای تیم خودم گل زدم فرقی نمی‌کند آن گل‌ها به‌هر نحوی به چه تیمی زده شده است.

انتخاب قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی بهترین تصمیم فدراسیون در سال‌های اخیر بود

انتخاب قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی یکی از بهترین انتخاب‌های فدراسیون در سال‌های اخیر بود و یکی از باتجربه‌ترین سرمربیان را برای تیم ملی انتخاب کردند و برای امیرخان نیز در سمت جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم.

شانس دعوت‌شدن به تیم ملی را برای خودم قائلم

قطعاً هر فوتبالیستی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی تلاش می‌کند و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم؛ هر اتفاقی بیفتد تصمیم کادر فنی است و بدون‌شک حرف‌وحدیثی درون انتخاب ملی‌پوشان نخواهد بود. با شناختی که از آقای قلعه‌نویی دارم هرکسی خوب کار کند شانس دعوت‌شدن به تیم ملی را خواهد داشت و من تمام تلاشم را خواهم کرد تا نظر وی را برای پوشیدن لباس تیم ملی جلب کنم.

گفت‌وگو از علی کریمی، خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 649468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.