سرمربی بعدی برزیل از نظر دروازه‌بان منچسترسیتی!

ادرسون امیدوار است که کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال‌مادرید به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی برزیل معرفی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از تصمیم «تیته» برای کناره‌گیری از هدایت تیم ملی فوتبال برزیل به‌دلیل نمایش ناامیدکننده در جام‌جهانی ۲۰۲۲، برزیل بدون سرمربی باقی مانده است. آنچلوتی و رئال‌مادرید هر دو به تازگی گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه این مربی ۶۳ ساله می‌تواند سانتیاگو برنابئو را برای قبول سرمربی‌گری سلسائو ترک کند، رد کرده‌اند اما ادرسون می‌گوید که هم‌تیمی‌هایش درباره احتمال حضور این مربی ایتالیایی صحبت کرده‌اند.

دروازه‌بان برزیل گفت: درباره این موضوع با کاسمیرو، وینیسیوس جونیور، و میلیتائو صحبت کردم، احتمال زیادی وجود دارد که او (آنچلوتی) بیاید، تنها کافی است به رزومه او نگاه کنید. به زودی خواهیم فهمید که آیا او سرمربی ما خواهد بود یا خیر. امیدوارم بتوانیم به سرعت یک مربی جدید داشته باشیم. این انتظار را دارم که آنچلوتی با ما باشد، زیرا حدس و گمان‌های زیادی وجود دارد که آیا هدایت تیم را مربی برزیلی برعهده می‌گیرد یا یک مربی خارجی؟ ما هم مانند هواداران اضطراب بالایی داریم.

آنچلوتی تا سال ۲۰۲۴ با رئال مادرید قرارداد دارد و قبل از شکست یکشنبه‌شب گذشته در ال‌کلاسیکو مقابل بارسلونا تاکید کرد که از ماندن مادام‌العمر در این باشگاه خوشحال خواهد شد، با این حال تردیدهایی درباره آینده او در مادرید وجود دارد و اگر نتواند در این فصل یک جام مهم را بالای سر ببرد، ممکن است تحت فشار قرار گیرد.

لوس بلانکوس اکنون با ۱۲ امتیاز کمتر از بارسلونا در لالیگا و شکست یک گل مقابل تیم ژاوی در دیدار رفت نیمه‌نهایی کوپا دل ری، اوضاع جالبی ندارد و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی می‌رود. سلسائو درحال‌حاضر خود را برای بازی دوستانه بین‌المللی مقابل مراکش در روز شنبه آماده می‌کند، رامون منزز سرمربی تیم زیر ۲۰ سال برزیل نیز هدایت تیم را در این بازی برعهده خواهد داشت.

کد خبر 649449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.