۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
کاپیتان جدید بلژیک مشخص شد!

پس از بازنشستگی ادن هازارد، کوین دی بروین به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی بلژیک انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ادن هازارد» پس از حذف تیم ملی فوتبال بلژیک از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که با پایان دوران «روبرتو مارتینز» سرمربی سابق این تیم نیز همراه بود، تصمیم گرفت از فوتبال ملی خداحافظی کند و سرمربی جدید، «دومینیکو تدسکو» پس از آن وظیفه انتخاب یک رهبر جدید برای شیاطین سرخ را برعهده گرفت.

سرمربی ۳۷ ساله، کوین دی بروین را به عنوان کاپیتان جدید بلژیک قبل از رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ انتخاب کرد در حالی که ستاره منچسترسیتی، ۹۷ بازی ملی برای کشورش انجام داده و ۲۵ گل نیز در سطح بین‌المللی به ثمر رسانده است.

دی بروین پس از اعلام این خبر، به تلویزیون RTL-TVI گفت: این برایم یک افتخار است که نام من به عنوان کاپیتان انتخاب شد و با افتخار نماینده کشور بلژیک هستم. تقریباً ۳۲ ساله هستم، هرگز به بازنشستگی از بازی‌های ملی فکر نکرده‌ام؛ فکر می‌کنم هنوز هم می‌توانم به جوانان کمک کنم.

تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال مادرید و روملو لوکاکو مهاجم اینتر به‌عنوان دو نفر بعدی برای یستن بازوبند کاپیتانی انتخاب شده‌اند. دی بروین در گذشته چندین بار بازوبند بلژیک را بر بازو بسته است، از جمله در دیدار برابر کرواسی در آخرین بازی مرحله گروهی آنها در جام جهانی ۲۰۲۲ که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دوران دی بروین به عنوان کاپیتان بلژیک، از روز جمعه مقابل سوئد در مسابقات مقدماتی قهرمانی اروپا ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

کد خبر 649446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.