رویکرد شهرداری در تعریف پروژه‌ها عدالت‌محوری است

شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به بعضی فعالیت‌ها و عملکردهای شهرداری در طول سال گذشته، گفت: رویکرد شهرداری در تعریف پروژه‌ها، عدالت‌محوری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالقاسم محی‌الدینی امروز _ چهارشنبه دوم فروردین‌ماه _ در دیدار نوروزی با آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه شهرداری یزد از ابتدای دوره جدید، یکی از اولویت‌های اصلی خود را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام قرار داد، اظهار کرد: این موضوع به عنوان یک اولویت کلیدی در دستور کار قرار گرفت و از همان ابتدا شاهد اجرای پروژه‌های مختلفی بودیم که یکی پس از دیگری به بهره‌برداری می‌رسید.

وی با بیان اینکه بعضی پروژه‌هایی که در سطح شهر معطل مانده بود با درصد پیشرفت فیزیکی متفاوت سال‌ها بلاتکلیف بوده است، افزود: تمام تلاشمان را در این مدت به کار بستیم تا این طرح‌ها به عنوان سرمایه‌های عمومی به بهره‌برداری برسد و در اختیار شهروندان قرار بگیرد که این اتفاق رخ داد.

شهردار شهر میراث جهانی یزد ادامه داد: از ابتدای سال گذشته نیز با توجه به تصویب بودجه توسط شورای اسلامی شهر یزد، علاوه بر اینکه همچنان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر به حساب می‌آمد، پروژه‌های جدیدی نیز در دستور کار قرار گرفت.

محی‌الدینی اضافه کرد: از مهم‌ترین مسائلی که در ارتباط با تعریف پروژه‌های جدید به آن توجه کردیم، بحث عدالت‌محوری و توجه به مناطق کمتربرخوردار شهر بود که طی سال‌های گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار بود؛ برنامه شهرداری یزد نیز در این دوره رفع محرومیت و ایجاد توسعه در این مناطق بود، به همین دلیل در طول سال گذشته شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها در نقاط مختلف شهر به ویژه مناطق کمتر برخوردار شهر بودیم.

شهردار شهر میراث جهانی یزد گفت: در بودجه امسال نیز علاوه بر تعریف پروژه‌های جدید، اولویت اصلی بر عدالت‌محوری قرار گرفته است، امیدواریم بتوانیم با اقدامات و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم، زمینه رشد و توسعه مناطق مختلف شهر را فراهم کنیم.

محی‌الدینی با اشاره به برنامه‌های نوروزی شهرداری یزد، افزود: امسال تلاش شده برنامه‌های متنوع و خوبی در نقاط مختلف شهر یزد اجرا کنیم، این برنامه‌ها علاوه بر اینکه مورد استفاده مسافران نوروزی قرار می‌گیرد، برای عموم مردم یزد نیز طراحی شده است تا نوروزی شاد و معنوی را برای مسافران و شهروندان رقم بزنیم.

کد خبر 649441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.