مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان را طی هفته گذشته، در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «با نصب «اصفهان من» یک روز میهمان شهرداری اصفهان باشید»، «مسیرهای سه‌گانه اتوبوس گردشگری اصفهان در نوروز»، «استفاده بیش از ۳۲ هزار نفر از ظرفیت‌های اسکان شهر اصفهان در شب گذشته»، «ماکت ۷ ابنیه تخریب شده اصفهان احیا شد»، «۸۰ کپسول گاز پیک‌نیک از چادر مسافران خارج شد / ۲۲۰ مورد راهنمایی در کوه صفه»، «آغاز فاز دوم فعالیت‌ها در ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان»، «اتفاقات خوبی برای فلات مرکزی رخ داده است»، «مدیریت‌های شهری می‌توانند در تحقق شعار سال تأثیرگذار باشند / تلاش برای بازآفرینی شهری»، «مُر ضوابط و تأکیدات دستگاه‌های نظارتی باید در شهرداری رعایت شود» و «بهره‌برداری از فاز نخست رینگ چهارم و خط ۲ مترو؛ نقاط قوت مدیریت شهری ششم اصفهان»، مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

با نصب «اصفهان من» یک روز میهمان شهرداری اصفهان باشید

سیدعلی معرک‌نژاد، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: سعی کردیم مشوق‌هایی را برای استفاده شهروندان و مسافران از اپلیکیشن «اصفهان من» در نظر بگیریم که در این راستا، هر روز دو خانواده میهمان شهرداری خواهند شد تا یک روز به‌صورت رایگان از اماکن گردشگری بازدید و غذای سنتی نصف‌جهان را میل کنند.

مسیرهای سه‌گانه اتوبوس گردشگری اصفهان در نوروز

سیدعباس روحانی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به مسیرهای ویژه اتوبوسرانی برای گردشگران در قالب اتوبوس‌های گردشگری گفت: سه مسیر ویژه برای این اتوبوس‌ها در ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

استفاده بیش از ۳۲ هزار نفر از ظرفیت‌های اسکان شهر اصفهان در شب گذشته

جواد شفیعی، مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از استفاده بیش از ۳۲ هزار نفر از ظرفیت‌های اسکان در چهارمین شب فعالیت این ستاد خبر داد.

ماکت ۷ ابنیه تخریب شده اصفهان احیا شد

حمید قنادنیا، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: ماکت هفت ابنیه تخریب شده اصفهان در محور تاریخی کنار پل خواجو از جمله عمارت نمکدان، کاخ آئینه، جهان‌نما، باغ زرشک، هزارجریب و شیرخانه احیا شده است.

۸۰ کپسول گاز پیک‌نیک از چادر مسافران خارج شد / ۲۲۰ مورد راهنمایی در کوه صفه

آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی، مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، گفت: تعداد ۲۲۰ مورد راهنمایی و جلوگیری از حادثه در کوه صفه در قالب دو اکیپ ثابت و سه اکیپ گشتی در نقاط مختلفی همچون قله، ایستگاه دو، تخت سیاوش، مرعشی و گل زرد انجام شد.

آغاز فاز دوم فعالیت‌ها در ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان

سیدامیر سامع، رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نزدیک به چهار ماه است که جلسات ستاد خدمات دائمی سفر شهر اصفهان آغاز شده و به‌مرور به فاز دوم رسیده‌ایم تا کارها با برنامه‌ریزی پیش برود.

اتفاقات خوبی برای فلات مرکزی رخ داده است

مجید نادرالاصلی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اتفاق‌های خوبی برای فلات مرکزی رخ داده است و وضعیت آب بد نیست، گفت: امیدواریم بر اساس قولی که داده شد، طی فروردین نیاز کشاورزان و محیط زیست تأمین شود.

مدیریت‌های شهری می‌توانند در تحقق شعار سال تأثیرگذار باشند / تلاش برای بازآفرینی شهری

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت‌های شهری متأثر از مدیریت‌ها و شاخص‌های کلان کشور، می‌توانند در تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید» تأثیرگذار باشند؛ باید در کل کشور و اصفهان در راستای کنترل افزایش قیمت‌هایی که به دست شهرداری و شوراها است، تلاش و اقدام کنند.

مُر ضوابط و تأکیدات دستگاه‌های نظارتی باید در شهرداری رعایت شود

علی صالحی، عضو هیئت‌رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مُر ضوابط، قاعده و تأکیدات دستگاه‌های نظارتی باید در شهرداری رعایت شود تا با حداقل تبعات، مسیر خود را با حداکثر کیفیت ادامه دهیم.

بهره‌برداری از فاز نخست رینگ چهارم و خط ۲ مترو؛ نقاط قوت مدیریت شهری ششم اصفهان

عباس حاج‌رسولی‌ها، رئیس کمیسیون حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نقطه قوت دوره ششم مدیریت شهری، بهره‌برداری از فاز نخست رینگ چهارم و خط دو متروی این کلان‌شهر است.

کد خبر 649429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.