اسکان ۲۸۲ هزارنفر در اصفهان / ظرفیت هتل‌ها و مهمان‌پذیرها تکمیل شد

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر شب گذشته در اصفهان اسکان یافتند، گفت: از بیست‌وپنجم اسفندماه تاکنون نیز بالغ بر ۲۸۲ هزار نفر میهمان این دیار بودند.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شب گذشته و در ششمین شب اسکان مسافران نوروزی، مطابق با اولویت‌بندی انجام شده برای اسکان، نسبت به این موضوع اقدام شد.

وی با بیان اینکه شب گذشته از تمام ظرفیت ۱۰۲ هتل و ۲۵ مهمان‌پذیر شهر اصفهان استفاده شد، افزود: بیش از ۷۰ درصد ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در مدارس نیز تکمیل شد.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: بیش از دو هزار ۵۰۰ واحد مسکونی نیز در اختیار اسکان مسافران نوروزی بود و حدود دو هزار و ۱۰۰ خودرو نیز در باغ فدک پذیرش شد.

وی گفت: با توجه به کاهش دما و بارش باران در ساعات ابتدایی شب گذشته، در تعدادی از ورزشگاه‌ها در شمال و جنوب شهر اصفهان ضمن درنظرگرفتن گرفتن تدابیر ایمنی و امنیتی، پس از تأیید کمیته ایمنی و حوادث و حضور کمیته قضائی و انتظامی و عوامل منطقه مربوطه مورد استفاده مسافران قرار گرفت.

شفیعی افزود: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش محسوس دما و بارش باران امروز _چهارشنبه دوم فروردین_ به مسافران توصیه می‌کنیم سفر خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنند که بتوانند قبل از غروب آفتاب محل اسکان خود را انتخاب کنند و اسکان آنها به شب نرسد.

وی گفت: تمام عوامل مجموعه مدیریت شهری، دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی که با ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان همکاری دارند، تلاش خود را برای میزبانی شایسته نصف‌جهان انجام دادند و امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای مسافران نوروزی باشیم.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان افزود: بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر شب گذشته در نصف‌جهان اسکان یافتند؛ همچنین از بیست‌وپنجم اسفندماه ۱۴۰۱ تاکنون نیز بالغ بر ۲۸۲ هزار نفر میهمان این دیار بودند.

وی ادامه داد: سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان نیز به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مسافران نوروزی است و اطلاعات خوبی را در خصوص ظرفیت مراکز اسکان به آن‌ها ارائه می‌کند.

کد خبر 649428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.