لنوو آداپتور قابل‌ حمل 140 واتی GaN را عرضه خواهد کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت لنوو قصد دارد آداپتور قابل حمل 140 واتی GaN را برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ عرضه کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ‌تاپ‌های گیمینگ برای اجرای سخت‌افزار پیشرفته‌ای که به آن مجهز هستند، به میزان قابل‌توجهی انرژی نیاز دارند. بنابراین آداپتورهای برق لپ‌تاپ‌های گیمینگ بسیار بزرگ‌تر و سنگین‌تر از لپ‌تاپ‌های معمولی هستند. معمولاً وزن این آداپتورها بیشتر از یک پوند و حمل آن‌ها دشوار است، اما اندازه بزرگ آن برای تأمین وات و ولتاژ بالای مورد نیاز برای تأمین انرژی اجزای لپ‌تاپ گیمینگ ضروری است.

شرکت لنوو آداپتور جدیدی با اندازه مناسب برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ ارائه کرده است، این محصول که C140 GaN نام دارد، می‌تواند توان خروجی بالای ۱۴۰ وات را ارائه دهد. با وجود اینکه لپ‌تاپ‌های گیمینگ به میزان قابل‌توجهی انرژی نیاز دارند، شارژر C140 GaN با وجود اندازه کوچکی که دارد می‌تواند تقریباً ۸۰ درصد عملکرد آداپتورهای معمولی را فراهم کند.

شارژر جدید شرکت لنوو با نوت‌بوک‌های گیمینگ سری Lenovo Legion سازگار است و از فناوری PD3.1، QC3.0، PPS3.0 و دیگر پروتکل‌های شارژ سریع پشتیبانی می‎‌کند. این شارژر دارای طراحی شیک است، ابعاد آن ۳۰.۶ * ۶۵ * ۶۶.۲ میلی‌متر و وزن آن تقریباً ۲۷۰ گرم است. قیمت شارژر یادشده ۳۹ دلار ارزیابی شده، البته قیمت اولیه آن ۲۹ دلار است. پیش‌خرید این محصول اخیراً آغاز شده است، اما در تاریخ هفتم آوریل به فروش می‌رسد.

کد خبر 649425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.