اهدای لوازم ضروری زندگی به خانواده زندانیان نیازمند

مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان لنجان گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و به همت این انجمن، به پنج خانواده نیازمندان زندانیان شهرستان لنجان یخچال، اجاق گاز و تلویزیون اهدا شد.

علی‌اکبر محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سرپرست برخی خانواده‌ها به‌واسطه یک اشتباه گرفتار زندان شده‌اند، اما باید به این نکته توجه داشت که خانواده آن شخص به دلایل مختلف ازجمله مشکلات اقتصادی به‌شدت در معرض خطر و تهدید آسیب‌های اجتماعی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خانواده‌های زندانیان بسیار آسیب‌پذیرتر از سایر اقشار جامعه هستند، افزود: انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان لنجان تلاش کرده است تا به هر شکل ممکن برای مصون‌سازی این خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی اقدامات لازم را انجام دهد.

مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان لنجان تصریح کرد: انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان لنجان موفق شده تا کارهای بسیار خوبی را در رسیدگی به خانواده زندانیان و در حوزه‌های مختلف معیشتی، آموزشی، فرهنگی، درمانی و دیگر موارد انجام دهد.

وی ادامه داد: به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز مدیر کل زندان‌های استان با حضور در منزل خانواده زندانیان نیازمند شهرستان لنجان حضور یافته و در این دیدار چهره به چهره خانواده‌ها به بیان مشکلات خود پرداختند.

محمودی تاکید کرد: در این دیدارها به پنج خانواده نیازمندان زندانیان شهرستان لنجان یخچال، اجاق گاز و تلویزیون که به همت انجمن حمایت از خانواده زندانیان این شهرستان تهیه شده بود، اهدا شد.

وی با بیان اینکه خیران نیک‌اندیش می‌توانند به اندازه توانشان یاری‌گر رفع مشکلات خانواده‌های زندانیان نیازمند باشند، خاطرنشان کرد: با توجه به هدف اصلی این انجمن در حمایت از خانواده زندانیان نیازمند، به هر میزان محل‌های درآمدی انجمن افزایش یابد میزان کمک و حمایت مالی از خانواده‌های در معرض آسیب‌های اجتماعی نیز افزایش خواهد یافت، از این رو امیدواریم در سال جدید شاهد هم‌افزایی و همکاری بیش از پیش نهاده‌ها، ادارات و خیران نیک‌اندیش باشیم.

کد خبر 649402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.