پیگیری‌ها برای تحقق ۳ مطالبه بحق شهروندان

شهردار زازران گفت: اجرای طرح آبیاری نوین، پیگیری طرح مطالعاتی پروژه فاضلاب شهری و استقرار پزشک شبانه‌روزی در خانه بهداشت شهر از مطالبات بحق شهروندان است که سال گذشته تا حدودی محقق شد و پیگیری‌ها برای تحقق کامل این مطالبات در سال جدید ادامه دارد.

یدالله مومن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مساحت فضای سبز شهری زازران ۲۵ هزار مترمربع است و سرانه فضای سبز برای هر شهروند سه مترمربع می‌شود، اظهار کرد: آبیاری فضای سبز شهری از محل چاه شهرداری انجام می‌شود.

وی افزود: احداث پارک اندیشه در جوار (امامزاده یونس) در مساحت هفت هزار مترمربع با صرف هزینه یک میلیارد تومان سال ۱۳۹۹ انجام و اقداماتی شامل نصب چهار آلاچیق، ست ورزشی، وسایل بازی کودکان، چمن‌کاری، درخت‌کاری، احداث سرویس بهداشتی و ایجاد برج نوری انجام شده است.

شهردار زازران خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ اجرای پروژه آبیاری نوین و پیگیری طرح مطالعاتی پروژه فاضلاب شهری است که یکی از مطالبات شهروندان نیز است.

مؤمنی ادامه داد: ایجاد رمپ از خیابان امام‌زاده سیدمحمد قهدریجان به سمت زازران، احداث سه‌راهی شهید رضایی، آسفالت باند کنارگذر شهرک حضرت ولی‌عصر (عج)، زیرسازی فاز چهارم معابر کوی امام حسین (ع) به مساحت هزار مترمربع از دیگر برنامه‌های شهرداری برای سال ۱۴۰۲ است.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات بحق شهروندان استقرار پزشک شبانه‌روزی است، تصریح کرد: با توجه به وجود یک خانه بهداشت در شهر، با پیگیری‌هایی که در شبکه بهداشت و درمان استان اصفهان و شهرستان فلاورجان با همراهی اعضا شورای اسلامی شهر انجام دادیم، پزشک متخصص در خانه بهداشت شهر مستقر شده است و از ساعت ۱۶:۰۰ عصر تا ۲۰:۰۰ به ویزیت بیماران می‌پردازد که تا حدودی موجب رضایتمندی شهروندان شده است.

شهردار زازران گفت: اجرای پروژه آبیاری نوین، پیگیری طرح مطالعاتی پروژه فاضلاب شهری و استقرار پزشک شبانه‌روزی در خانه بهداشت شهر از مطالبات بحق شهروندان است که سال گذشته تا حدودی محقق شد و پیگیری‌ها برای تحقق کامل این مطالبات در سال جدید ادامه دارد.‌

کد خبر 649387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.