مجموعه باغ فدک با همت جمعی دستگاه‌ها وضعیت مناسبی دارد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مجموعه باغ فدک محلی است که با همت جمعی دستگاه‌ها وضعیت مناسبی دارد و مسافران نیز سال گذشته از اسکان در این مکان رضایت داشتند که جای خوشحالی و قدردانی از مسئولان امنیت و حوزه‌های شهرداری، فرهنگی و هنری همچون خبرگزاری ایمنا را دارد.

سردار محمدرضا میرحیدری در حاشیه بازدید از کمپ گردشگری باغ فدک، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید نوروز، اظهار کرد: با توجه به اینکه مهمان‌نوازی اصفهانی‌ها همیشه مورد توجه بوده است، حرکت ارزشمندی سال‌های متمادی با محوریت شهرداری شکل گرفته و نیروی انتظامی از هفته‌ها قبل از عید نوروز در حال تلاش برای ایجاد محیطی امن و ارائه خدمات مناسب است تا مسافران روزهای خوبی را در شهر شهیدان بگذرانند.

وی افزود: طی سال‌های اخیر که وضعیت اقتصادی کشور دچار مشکلاتی شده است، این موضوع باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا هزینه‌های سفر برای مسافران کاهش یابد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: مجموعه باغ فدک محلی است که با همت جمعی دستگاه‌ها وضعیت مناسبی دارد و مسافران نیز سال گذشته از اسکان در این مکان رضایت داشتند که جای خوشحالی و قدردانی از مسئولان امنیت همچون نیروی انتظامی، بسیج، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و حوزه‌های شهرداری، فرهنگی و هنری همچون خبرگزاری ایمنا را دارد.

میرحیدری اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای معرفی فرهنگ غنی اصفهان به‌عنوان مهد فرهنگ، تمدن و هنر گام برداریم.

وی تصریح کرد: یکی از نقاطی که فرماندهی انتظامی استان اصفهان باید امنیت آن را برقرار کند، مجموعه باغ فدک است؛ علاوه بر اینکه رئیس کلانتری حوزه استحفاظی این محدوده موظف شده است تا امنیت داخل و پیرامون این مجموعه را پوشش دهد، دسته‌ای از نیروهای حوزه تقویت آموزش نیز تا پایان حضور مسافران در باغ فدک مستقر خواهند بود و با گشت‌زنی از ورود افراد غیر ممانعت و برای برقراری نظم در مجموعه تلاش کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه مسافران باغ فدک از فرهنگ‌های مختلفی هستند، تعارضاتی پیش می‌آید و حضور پلیس می‌تواند از ایجاد این ناملایمات پیشگیری و آن را کنترل کند تا امنیت مطلوب و پایداری برقرار شود.

میرحیدری افزود: پلیس پشتیبان تمام دستگاه‌ها برای ارائه خدمات به مسافران است.

کد خبر 649352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.