سامان فلاح به‌زودی از بیمارستان مرخص می‌شود

سامان فلاح پس از سانحه تلخی که برای وی رقم خورد در بیمارستان و بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر پزشکان در حال مداوا است و احتمال می‌رود به‌زودی از بیمارستان مرخص شود تا خودش را برای بازگشت به میادین آماده کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سامان فلاح مدافع جوان و آینده‌دار تیم فوتبال پیکان تهران قرار بود در اردوی تیم ملی با کادرفنی جدید حاضر شود، اما در آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ یک بدشانسی بزرگ، اتفاق تلخی را برای وی رقم زد. فلاح بعد از دیدار هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، باتوجه به اینکه یکی از مدعوین امیر قلعه نویی به تیم ملی بود، از مجتبی حسینی سرمربی پیکان مرخصی گرفت تا دو روز برای دیدار با خانواده‌اش به شمال کشور سفر کند اما در مسیر بازگشت، اما اتومبیل حامل این مدافع خوب و توانمند فوتبال‌مان دچار واژگونی و سانحه ناگوار شد.

مدافع جوان خودروسازان در این تصادف با یک خوش‌شانسی بزرگ مواجه شد و جان سالم به درد برد، اما باوجود اینکه شکستگی خاصی نداشت، به‌خاطر زخم‌های ایجادشده در بدن و همچنین کوفتگی شدید در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد. همچنین یکی از همراهان خود را به تراژیک‌ترین شکل‌ممکن از دست داد و دیگر همراه وی به‌دلیل شدت مصدومیت به کما رفت.

فلاح طی روزهای گذشته در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشت، اما با بهبودی نسبی حالش اکنون به بخش انتقال یافته و به‌نظر می‌رسد روزبه‌روز به بهبودی کامل نزدیک می‌شود تا با شرایط موجود احتمالاً طی روزهای آینده شاهد مرخص‌شدن این مدافع ملی پوش از بیمارستان باشیم و او رفته‌رفته تمرینات خود را شروع خواهد کرد تا آماده بازگشت به زمین فوتبال شود.

به گزارش ایمنا، تیم ملی فوتبال کشورمان در روزهای فیفادی دیدارهایی تدارکاتی با تیم‌های ملی روسیه و کنیا برگزار خواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود سامان فلاح با حفظ آمادگی و روند خوبی که دارد در اردوهای آینده تیم ملی شرکت کند؛ به‌نظر می‌رسد سامان فلاح بتواند از دیدار آینده تیم فوتبال پیکان تهران در برابر فولاد خوزستان بازی کند؛ تقابلی که از ساعت ۱۹:۳۰ روز دهم فروردین‌ماه در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر به‌انجام خواهد رسید.

کد خبر 649333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.