بازیکنان آلومینیوم به‌مناسبت سال جدید شارژ مالی شدند

باشگاه آلومینیوم اراک به‌دلیل فرا رسیدن سال ۱۴۰۲، بخشی از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال خود را پرداخت کرد تا دریافتی‌های آنان به ۶۰ درصد برسد و با روحیه‌ای مضاعف آماده بازی‌های پیش‌رو شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با پایان یافتن سال ۱۴۰۱ باشگاه آلومینیوم اراک بخشی از قراردادهای بازیکنان خود را در آستانه عید نوروز پرداخت کرد تا شاگردان سیدمهدی رحمتی بدون دغدغه تعطیلات را بگذرانند و آماده آغاز بازی‌های لیگ برتر از هفته آینده شوند. باشگاه آلومینیوم اراک که همواره سعی کرده انضباط مالی خوبی داشته باشد و به تعهدات خود نسبت به مربیان و بازیکنان در موعد مقرر عمل کند، شب عید قرارداد اعضای این تیم را پرداخت کرد.

مدیران باشگاه آلومینیوم می‌خواستند این اتفاق موجب بالا رفتن روحیه آن‌ها برای شروع مجدد در سال جدید شود و از همین‌رو باشگاه آلومینیوم اراک با پیگیری‌ها و حمایت سهامداران، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران عامل کارخانه و باشگاه توانست میزان دریافت بازیکنان خود را قبل از ورود به سال جدید به ۶۰ درصد برساند و به تعهدات خود عمل کند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک سال ۱۴۰۱ را با هفت پیروزی، ۱۱ تساوی و هفت شکست و همچنین ۳۲ امتیاز در جایگاه هفتم جدول لیگ برتر به اتمام رساند و امیدوار است روند خوب خود را در سال ۱۴۰۲ نیز ادامه دهد؛ شاگردان سیدمهدی رحمتی ۹ هفته متوالی است که شکستی در لیگ نداشته‌اند و باید روز دهم فروردین‌ماه در نخستین بازی رسمی سال جدید که در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برگزار می‌شود مقابل مس کرمان به آن تداوم بخشند.

کد خبر 649329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.