آمادگی نیروهای خدمات شهری پایتخت برای بارش احتمالی امشب

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آمادگی در خصوص بارش احتمالی در اولین شب از سال ۱۴۰۲، گفت: از اولویت‌های مدیریت شهری در سال جدید، ساماندهی حوزه پسماند است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، حسین نظری در خصوص احتمال بارش در اولین روز از سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری در آمادگی کامل برای خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی با اشاره به خدمات حوزه شهری در ایام عید و سال ۱۴۰۲، افزود: از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت و برنامه‌ریزی شهری در سال ۱۴۰۲، ساماندهی حوزه پسماند و ثمردهی ایستگاه‌های مدیریت یکپارچه پسماند است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با بیان اینکه در سال گذشته تمام تلاشمان را در جهت رفع مشکلات در سریع‌ترین زمان انجام دادیم، اضافه کرد: در سال گذشته شاهد افتتاح دومین کارخانه ام. آر. اف در شرق پایتخت بودیم. در سال آینده نیز در جهت بهبود و ساماندهی حوزه پسماند تلاش خواهیم کرد.

وی درباره اقدامات انجام شده در حوزه زیبایی بصری پایتخت در ایام نوروز، اظهار کرد: همانطور که مشاهده می‌کنید دیوارنگاره‌های زیبا و فاخر در شهر نصب شده است. پنج المان در پایتخت نصب شده است و همچنین پیاده‌راه حرم عبدالعظیم حسنی و تجریش نیز ساخته شده است.

نظری با اشاره به جانمایی تخم مرغ‌های رنگی در مناطق مختلف تهران، ادامه داد: ۴۳۰ تخم‌مرغ رنگی در ۴۳۰ نقطه از شهر جانمایی شده است. امسال مردم در اجرای برنامه‌های نوروزی مشارکت خوبی داشتند. در سه نقطه از شهر ۱۵۰۰ هکتار کمربند سبز به شهر تهران اضافه شد که به بهبود کیفیت هوا نیز کمک می‌کند. در ایام نوروز شهروندان می‌توانند از فضاهای سبز ایجاد شده در پایتخت استفاده کنند.

وی درباره علت نام‌گذاری طرح بهاران خدمت تصریح کرد: به لطف خدا امسال عید بهار طبیعت با بهار قرآن و اعیاد شعبانیه هم‌زمان شده اس،. علت این نام‌گذاری نیز متقارن شدن عیدها با یکدیگر بوده است.

کد خبر 649317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.