کشف ۲۹ تن مواد مخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۹ تن مواد مخدر و دستگیری بیش از ۶۱۰ نفر از فروشندگان، توزیع‌کنندگان و عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر خبر داد.

سردار محمدرضا میرحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمنان کشور با هدف از پای در آوردن جوانان این مرز و بوم، گسترش استفاده از مواد مخدر را در اولویت و جزو اهداف خود داده‌اند، مبارزه با مواد مخدر به عنوان یکی از اولویت‌ها و راهبردهای اصلی در سال ۱۴۰۱ برای پلیس عنوان شده بود.

وی افزود: در این راستا در سال ۱۴۰۱ همکاران در فرماندهی انتظامی استان با مجاهدت‌ها و تلاش‌های مستمر خود موفق به کشف حدود ۲۹ تن مواد مخدر و دستگیری بیش از ۶۱۰ نفر از فروشندگان، توزیع‌کنندگان و عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر به استان شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اسفندماه را بیش از یک تن و ۵۰۰ کیلو اعلام و تصریح کرد: این مقدار مواد از سه باند قاچاق مواد مخدر کشف و از این افراد ۳۱ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی بر استمرار طرح‌های پلیس در جهت پاک‌سازی نقاط آلوده که یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها است تأکید و خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۲۱۸۲۵۴۴۶ ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر اعلام کنند تا به سرعت نسبت به جمع‌آوری و انتقال معتادان متجاهر به مراکز ترک اعتیاد و دستگیری خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر اقدام شود.

کد خبر 649315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.