استقرار غرفه‌های کمیته اسکان در ستاد هدایت کیمیا

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران و گردشگران طی سال‌های گذشته، اسکان بود که در ستاد کیمیا غرفه‌های کمیته اسکان ستاد خدمات سفر شهرداری اصفهان، کمیته اسکان فرهنگیان و نمایندگان اتحادیه املاک و منازل استیجاری پیش بینی و مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر رسالت اظهار کرد: تبلیغات ستاد هدایت مسافران نوروزی کیمیا انجام و از ورودی پل غیرهمسطح خورزوق تا این ستاد، تابلوهای اطلاع‌رسانی، ترافیکی و بنرهایی با رعایت استانداردها و دستورالعمل‌های راهداری به صورت راهنما برای مسافران نصب شده که بیانگر مسافت تا ستاد کیمیا است.

وی با اشاره به نصب پرچ‌های سامورایی و ۱۰ سازه به صورت داربست، افزود: در محدوده ستاد کیمیا، بنرهای اطلاع‌رسانی در ستاد هدایت نصب شده تا به مسافران و گردشگران اطلاع‌رسانی لازم انجام شود.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران و گردشگران طی سال‌های گذشته، اسکان بود که در این ستاد غرفه‌های کمیته اسکان ستاد خدمات سفر شهرداری اصفهان، کمیته اسکان فرهنگیان و نمایندگان اتحادیه املاک و منازل استیجاری پیش بینی و مستقر شدند.

وی ادامه داد: سرویس بهداشتی، محل صرف غذا در ایام ماه مبارک رمضان و غرفه‌های کودک و فرهنگی برای رفاه حال مسافران و گردشگران آماده شده است.

رسالت با بیان اینکه QR کدهای لازم نیز به‌منظور افزایش خدمت‌رسانی به مسافران در بنرهای این ستاد جای‌گذاری شده است، گفت: غرفه اطلاع‌رسانی در این ستاد جهت معرفی اماکن گردشگری و تاریخی شهر در سه شیفت هشت ساعته مستقر هستند.

وی اضافه کرد: بروشورهایی نیز تهیه شده که حاوی اطلاعات لازم برای مسافران است و در صورت نیاز میان گردشگران و میهمانان نوروزی توزیع خواهد شد.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به تدارک و نصب بنرهایی با موضوع حجاب و عفاف در ستاد هدایت کیمیا، افزود: درباره برنامه‌های ماه مبارک رمضان و قداست این ماه توسط بنر به مسافران و گردشگران اطلاع‌رسانی شده است؛ همچنین صدای اذان در سحرگاه‌ها و افطار در ایام ماه مبارک رمضان در این ستاد پخش خواهد شد.

کد خبر 649304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 0
    باسلام خداحفظ کنه کسایی روکه با بیحجابی وولنگاری مبارزه می کنن پنج ماه خون ازگلوی مؤمنين پایین رفت فاجعه بی حجابی فاجعه کمی نیست همین الان جنگهای داخلی شروع شده دلم شکسته ازمسیولین بی تقواوخدانشناس که ببینم توشهرمذهبی قم دختریچادری توسط هرزه های خیابونی لگد کوب بشه ورسانه هاساکت صبرماهم حدی داره اگه قراره حکومت طاغوت جای اسلام روبگیره ما مجبوریم قیام کنیم بخاطرگرونی صبر کردیم گفتیم اسلام درخطره به خاطربیحجابی نمی تونیم چون منشع بی دینیه دروغ نگن بی حجاب دین داره مگه میشه مسلمون باشی وخداشناس بعدبرهنه بری ماروسیاه نکنن