۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
جنگ آ اس رم و داوران سری آ

دربی رم در ورزشگاه المپیکو بسیار پرتنش بود، حتی رئیس لاتزیو با سرمربی رم پس از پایان مسابقه درگیر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، اسطوره باشگاه رم معتقد است که بازی‌های جالوروسی باید توسط مقامات خارج از فدراسیون ایتالیا قضاوت شود و احساس می‌کند که بین باشگاه و داوران جنگی وجود دارد.

مهاجم سابق رم، روبرتو پروتزو پس از شکست یک بر صفر رم مقابل لاتزیو در دربی دلا کاپیتاله، روز دوشنبه در گفت‌وگویی با رادیو از شرایط داوری سری آ انتقاد کرد. در این مسابقه دو بازیکن جالوروسی از زمین مسابقه اخراج شدند، راجر ایبانز پس از ۳۲ دقیقه و برایان کریستانته در وقت‌های تلف شده.

آدام ماروسیچ از لاتزیو کارت قرمز دریافت کرد و از کادر فنی دو تیم نیز یک نفر از زمین اخراج شد. پروتزو داور مسابقه، داویده ماسا را مقصر دانست و گفت: رم باید تقاضا کند تا بازی‌هایش توسط مقامات خارج از فدراسیون ایتالیا داوری شود.

روز یکشنبه بازیکنان رم پس از هر خطا، یک کارت زرد دریافت کردند و لاتزیو پس از هر پنج خطا یک کارت زرد گرفت، این مشخصاً یک جنگ بین رم و داوران است.

دربی رم در ورزشگاه المپیکو بسیار پرتنش بود و حتی «کلودیو لوتیتو» رئیس لاتزیو و «خوزه مورینیو» سرمربی رم، پس از سوت پایان مسابقه در رختکن درگیر شدند. لاتزیو با غلبه بر اینتر که یکشنبه‌شب با نتیجه یک بر صفر مقابل یوونتوس شکست خورد، به رده دوم سری آ صعود کرد.

تیم مائوریتزیو ساری در این فصل هر دو دربی دلا کاپیتال را برده و پنج امتیاز بیشتر از رقیب همشهری خود دارد.

کد خبر 649291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.