مسافران در صورت نیاز به اسکان اضطراری به نمایشگاه بین‌المللی یزد هدایت می‌شوند

سخنگوی شهرداری یزد با اشاره به پیش‌بینی کاهش محسوس دما و گرد و غبار در یزد، گفت: در صورت نیاز به اسکان اضطراری، مسافران نوروزی به نمایشگاه بین‌المللی یزد هدایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد سلطانی امروز -سه‌شنبه یکم فروردین ماه- در جریان بازدید از بوستان‌های در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروزی، اظهار کرد: یکی از موضوع‌های بسیار مهمی که از ابتدای آغاز به کار ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری یزد در دستور کار قرار گرفت، بحث اختصاص بوستان‌های مناسب برای مسافرانی بود که از چادر برای اقامت در یزد استفاده می‌کنند.

وی افزود: این موضوع از جنبه‌های مختلف دارای اهمیت است که یکی از مهم‌ترین این موارد بحث تأمین امنیت مسافران نوروزی است و برای این منظور بررسی‌های دقیقی انجام گرفت تا سه بوستان مهر ملل، کوهستان و پارک بزرگ شهر (مارکار) برای این موضوع در نظر گرفته شد.

سخنگوی شهرداری یزد تصریح کرد: در طول روزهای گذشته هم که مسافرت‌های نوروزی آغاز شده، تعداد قابل توجهی از مسافران با حضور در این بوستان‌ها اقدام به نصب چادر کرده‌اند و تمام تلاش مجموعه شهرداری یزد بر این است که مسافران نوروزی بدون مشکل بتوانند سفر خوبی را در یزد تجربه کنند.

وی تاکید کرد: علاوه بر اختصاص این بوستان‌ها برای اسکان مسافران نوروزی، در جلسات ستاد خدمات سفر استان که به ریاست استاندار یزد برگزار شد، مصوب شد که محل‌هایی برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در نظر گرفته شود تا در صورت بروز شرایط نامساعد جوی به سرعت مسافران به این محل‌ها هدایت شوند. یکی از محل‌های در نظر گرفته شده برای این منظور، محل نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد است و در صورت نیاز به اسکان اضطراری، مأموران شهرداری مسافران نوروزی حاضر در بوستان‌ها را به این محل هدایت می‌کنند تا با نصب چادرهای خود در سالن‌های نمایشگاه، استراحت کنند.

سلطانی با اشاره به اینکه شهرداری یزد تمام تلاش خود را برای ارائه با کیفیت‌ترین خدمات به مسافران انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: تمام تمهیدات لازم هم صورت گرفته و نکات ضروری به کارکنان شهرداری ارائه شده تا در صورت نیاز به اقدام، با سرعت بالا بحث جابه‌جایی مسافران نوروزی انجام شود.

کد خبر 649290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.