نشانه‌های مثبت کیه‌زا پس از مصدومیت

ستاره تیم یوونتوس که دچار مصدومیتی جزئی شده بود، مشکلی برای بازگشت به ترکیب تیمش نخواهد داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، یوونتوس نفس راحتی کشیده چراکه «کیه‌زا» دوباره به ترکیب بازگشته و مصدومیت‌های جزئی که برای او پیش آمده نیز مشکل جدی برایش ایجاد نکرده است.

ستاره آتزوری به دلیل مصدومیت جزئی جدیدی که برایش پیش آمد، همراه با تیم ملی ایتالیا به اردو نرفت و در تورین تحت معاینات پزشکی قرار گرفت. خوشبختانه برای بانوی پیر، مصدومیتی که یکشنبه شب مقابل اینتر برای کیه‌زا پیش آمد، مشکل زیادی برای او ایجاد نکرده است.

آزمایش‌های انجام شده نشان داد که کیه‌زا هیچ‌گونه مشکلی برای همراهی تیم خود ندارد و وضعیت او بحرانی نیست. باشگاه یوونتوس نیز اعلام کرده است که شرایط این بازیکن را زیر نظر دارد و نمی‌خواهد درباره او ریسک کند.

وینگر ۲۵ ساله ایتالیایی که به تازگی پس از پارگی رباط صلیبی سال به ترکیب تیمش بازگشته، یکشنبه شب در دقیقه ۶۶ برای بیانکونری مقابل اینتر وارد زمین شد. پس از تنها ۱۷ دقیقه، کیه‌زا مجبور شد لنگ‌لنگان زمین را ترک کند و «لئاندرو پاردس» جایگزین او شد. هواداران یووه نگران این بودند که او دوباره دچار مصدومیت شود.

ماسیمیلیانو آلگری پس از بازی به رسانه‌ها نیز توضیح داد که احتمالاً مصدومیت کیه‌زا جدی نخواهد بود و این بازیکن می‌تواند به زودی دوباره برای تیمش به میدان برود.

کد خبر 649287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.