۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
حقوق اسفندماه فرهنگیان پرداخت شد!

سرپرست بانک ملی گفت: به دستور رئیس‌جمهور و پیگیری معاون اول دولت سیزدهم با همکاری بانک مرکزی، باقی‌مانده حقوق اسفندماه فرهنگیان پرداخت شد.

به گزارش ایمنا، تأخیر در پرداخت حقوق اسفندماه و معوقات مربوط به رتبه‌بندی فرهنگیان مشمول در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ بحث‌برانگیز شد. درحالی‌که علی احمدی معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه از پرداخت حقوق معلمان تا پایان روز دوشنبه بیست‌ونهم اسفندماه، خبر داده بود اما آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای درباره بروز خطا در محاسبه پرداخت‌های معلمان بابت حقوق اسفند، اعلام کرد:

«با عرض پوزش از همکاران محترم با توجه به خطای نرم‌افزاری متأسفانه پرداخت حقوق اسفندماه با کسوراتی همراه بوده که با همکاری و همگرایی خوب ارکان دولت اعم از سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور، به دنبال جبران آن و پرداخت مابه‌التفاوت، در ساعات آینده هستیم.

در پی اعمال کسورات بیش از حد مقرری ماه‌های گذشته در فیش حقوقی اسفندماه، آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور، به دنبال جبران آن و پرداخت حقوق کسر شده در ساعات آینده هستند؛ در پایان ضمن پوزش مجدد از همکاران عزیز مطمئنیم با صبر معلمانه خود، ما را همراهی خواهند کرد.»

رئیس‌جمهور نیز در پی اشکالات ایجاد شده در پرداخت حقوق معلمان، به معاون اول خود دستور داد در اسرع وقت جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه برای حل مشکل تشکیل و نتیجه گزارش شود.

در نهایت سرپرست بانک ملی با اعلام خبر پرداخت باقی‌مانده حقوق اسفندماه فرهنگیان، اظهار کرد: به دستور رئیس‌جمهور و پیگیری معاون اول دولت سیزدهم با همکاری بانک مرکزی، باقی‌مانده حقوق اسفند ماه فرهنگیان پرداخت شد.

وزیر آموزش و پرورش نیز با عذرخواهی از فرهنگیان به دلیل تأخیر در پرداخت حقوق اسفندماه، از پرداخت معوقات فرهنگیان از صبح امروز _سه‌شنبه یکم فروردین‌ماه_ خبر داد و گفت: در لحظه تحویل سال توفیق داشتم در بانک ملی شاهد تلاش عزیزان برای پرداخت باقی‌مانده حقوق اسفندماه فرهنگیان محترم باشم که به دستور رئیس‌جمهور محترم و پیگیری معاون اول محترم و مساعی مدیران و کارکنان خزانه‌داری کل، بانک مرکزی و سایر بانک‌ها صورت گرفت.

کد خبر 649284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.